Weboldal konverzió optimalizálás és webáruház konverzió növelése, javítása

WEBOLDAL KONVERZIÓ OPTIMALIZÁLÁS ÉS WEBÁRUHÁZ KONVERZIÓ NÖVELÉSE, JAVÍTÁSA

A konverzió alatt értünk mindent, amely a potenciális vásárló elvárt cselekvését méri. Azaz, a konverzió lehetőségek, a teljesség igénye nélkül:

  • Megtörtént a vásárlás?
  • Feliratkozott a hírlevelünkre?
  • Megadta a kért adatokat?
  • Befejezte a vásárlást vagy kilépett?
  • Ajánlatot kért vagy más módon kapcsolatba lépett?

Rengeteg módja lehet a konverzió elérésének, a lényeg az, hogy elértük-e az adott célt. A konverziós hatékonyság mérésére szolgál a konverziókövetés és a különböző statisztikai szoftveres mérés. Az úgynevezett konverziós arány azt mutatja meg, hogy adott látogató számból hány látogatónak sikerült konvertálódnia, azaz a végső célt elérnie. Az alábbi képlettel számolhatjuk ki a konvertálódás arányt:

“Elért célok száma/ látogatások száma x 100″

Weboldal konverzió optimalizálás és webáruház konverzió növelése, javítása

Weboldal konverzió optimalizálás és webáruház konverzió növelése, javítása

Ennek a növelésében szeretnénk segítséget nyújtani, mind a weboldal tulajdonosok mind pedig a webáruházak számára, ennek a folyamatnak a neve a konverzió optimalizálás. A konverziót például a következőknél tudjuk mérni:

  • cél URL
  • kosárérték (egy vásárlóra jutó költés)
  • webhelyen eltöltött idő
  • oldal/látogatás
  • esemény

A fontosabb beállítások után azonnal látni fogjuk, hogy mennyire voltunk sikeresek. A teljes konverziós folyamatot áttekintve látni fogjuk, hogy melyek az erősségek és melyek a gyengeségek. Az utóbbiak növelése és javítása a legfontosabb feladat.

Amennyiben úgy érzed, hogy segítségre szorulsz, úgy vedd fel velünk bátran a kapcsolatot, hiszen mi a teljes konverzió optimalizálást elvégezzük. Nézzük, mindez hogyan történik:

  • A munkát az adatok elemzésével kezdjük (Analytics illetve szükség esetén videós látogatókövető rendszer). Megnézzük, a felállított célokat, elemezzük a célkonverziós csatornák egyes eredményeit, azaz teljesítményét, feltárjuk a problémákat.
  • Következő lépésben különféle megoldásokat kínálunk a problémák megszüntetésére, mindezt úgy, hogy teszteléseket hajtunk végre. A tesztelések során folyamatosan fogjuk figyelni, hogy az új beállítások hogyan teljesítenek, azaz hogyan változik a konverziós arány.

Nézzük meg, hogy miben tudunk a segítségedre lenni, hiszen a konverzió optimalizálás nagyon hatékonyan mérhető:

  1. Egyértelművé tesszük a konverziós célokat, azaz a kosár gombot vagy a fizetés gombot a megfelelő helyre tesszük
  2. Konverziós cél köré építjük fel oldaladat
  3. Kicseréljük az oldalad navigációját, azaz elérjük, hogy az ügyfeleknek ne kelljen órákig gondolkodniuk és keresgélniük, hogy vásárolni tudjanak. Ez tulajdonképpen az egyik sarkalatos pontja a konverzió növelésének. Sokan pontosan itt követik el a legtöbb hibát. Senki sem fog vásárolni tőled, ha túl bonyolult terméklistákat, hosszú termékleírásokat, bonyolult felépítést használsz stb…
  4. Ha nincs megoldva, akkor kialakítjuk a tranzakciók biztonságosságának feltüntetését, mert ez nagyon fontos szempont egy webáruház esetében
  5. Lehetővé tesszük az ügyfelek számára, hogy vásárlói véleményeket tegyenek közzé, mert ez a Te termékedet és szolgáltatásodat is reklámozza
  6. Helyre tesszük a „call to action” gombot, amely szintén fontos. A méret, a szín és még a pozíciója is hihetetlen befolyással bír. A lényeg hogy megragadja a látogató figyelmét, szinte bevonzza őt és természetesen az adott cselekvésre buzdítsa
  7. Létrehozzuk számodra a megfelelő céloldalt, azaz landing paget, hogy még több látogatót szerezz, ezáltal könnyebb lesz a tesztelés és az optimalizálás is, a szegmentáció miatt hatékonyabb lesz a mérhetőség
  8. A/B és többváltozatos tesztelést is végzünk, mindig azt, amire éppen szükség van

Ha kérdésed van, vagy felkeltettük érdeklődésedet, akkor keress meg minket bátran, hiszen egy személyes megbeszélés során derülhet fény az összes részletre és igényre. Mi is sokkal jobban tudunk neked segíteni, ha felkészülten érkezel a megbeszélésre. A lényeg, hogy legyél tisztában azzal mi a legfontosabb célod a weboldaladdal, vagy webáruházaddal kapcsolatban. A többiről már mi gondoskodunk.

Webáruház / weboldal látogatottság növelés keresőoptimalizálás segítségével

Webáruház / weboldal látogatottság növelés keresőoptimalizálás segítségévelTöbb profitot akarsz termelni a webáruházaddal, anélkül, hogy a termékkínálatodat bővítenéd? A releváns látogatottság növelése a leghatékonyabb módszer az eladások növelésére. Az emberek elsősorban keresőoldalakat használnak vásárlás előtt A keresőoptimalizálás egy webáruház esetében valóban létfontosságú, hiszen a legtöbb vásárló még mindig a keresőoldalakról érkezik: több tízezer webbolt forgalmi analízise alapján 50% feletti a csak organikus találatokból érkező látogatók aránya.

Webáruház tervezés és weboldal tanácsadás

Webáruház tervezés és weboldal tanácsadásWebáruház nyitás vagy weboldal létrehozása előtt érdemes alaposan tájékozódni a különféle lehetőségekről. Ügynökségünk a teljes folyamatban a segítségedre lesz. A webáruház vagy a weboldal elkészítésében, a tartalommal való feltöltésben, a szövegek megírásában, a komplett SEO feladatok és közösségi kampány végrehajtásában.

Dog and Pony keresőmarketing ügynökség és digitális marketing szakértő

Dog and Pony keresőmarketing ügynökség és digitális marketing szakértőÜgynökségünk a leghatékonyabban látja el az összes keresőmarketinggel kapcsolatos feladatot annak érdekében, hogy neked a legtökéletesebb szolgáltatást nyújtsuk. Mivel több szakember is dolgozik csapatunkban ezért nincsen olyan feladat, amelyet ne tudnánk elvégezni.

ARC plakátkiállás 2016

ARC plakátkiállás 2016A Doktorok az Állatokért alapítvánnyal közösen indult a Dog & Pony az ARC 2016 pályázaton és örömmel jelenthetjük be, hogy a plakátunkat megszavazta a zsűri és kikerültünk a Felvonulási térre. Te vajon milyen fejet vágnál amikor kiderülne, hogy mind az 5 barátnőd terhes?
Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2017