PR cikk írás és szponzorált cikk elhelyezés
Profi tanácsadásért fordulj bizalommal a
Dog & Pony PR céghez!
PR cikk írás: mit kell róla tudni?
Ezen az oldalon minden alapinformációt megtalálsz a Dog & Pony PR cikk írás szolgáltatásáról.
A közönségkapcsolatok (PR = Public Relations) fő célja, hogy a vállalati kommunikáció által nyújtott benyomáson csiszoljon. Ennek egyik leggyakoribb módszere a PR cikk írás: külső oldalakon elhelyezett tartalmak, amikkel nem csak a weboldalad nézettségét, de a termékeid és szolgáltatásaid hitelességét is növelheted a célcsoportod szemében. Ezzel a kivívott bizalommal pedig közvetetten még a céged eladásait is támogathatod.
Ugyanakkor a szponzorált cikk írás közel sem olyan egyszerű, mint amilyennek elsőre hangzik. Olvass tovább, és tudd meg, hogy miért kifizetődőbb egy profi ügynökségre bíznod a hírértékű tartalmaid megírását.
Minél több információt tudunk kapni Tőled a cikkel kapcsolatos igényeidről, annál színvonalasabb munkát tudunk végezni.
PR cikkek elhelyezése és megjelentetése
A Dog & Pony ügynökség már több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik a PR cikkek megjelentetés területén, tehát tisztában vagyunk az aktuális piaci árakkal és trendekkel. A tapasztalatunk szerint PR cikkek elhelyezése, tehát hogy hova, milyen módon kerülnek ki cikkek, kiemelt szerepet játszik abban, hogy végül hogyan teljesítenek az online térben.
Még ha be is tartasz minden formai követelményt, és életed cikkét írtad meg ami tökéletesen képes reprezentálni a céged termékeinek az előnyét és relevanciáját, sajnos nem fogsz vele sokra menni, ha nem szánsz elég figyelmet a cikked megjelentetésére.
Széles kapcsolati hálónknak köszönhetően nem csak a szponzorált cikked megfelelő elhelyezéséről gondoskodunk, de arról is, hogy reális áron kerüljenek ki a cikkek a számodra releváns oldalakra.
Minden esetben számíthatsz tőlünk javaslatra, hogy hol érdemes megjelentetni a cikkedet, de ha már van konkrét elképzelésed, akkor is fordulj hozzánk bátran!
Dolgozzunk együtt céged sikerén!
Lépj velünk kapcsolatba
SEO és PR cikkek: mi az összefüggés?
A SEO és PR cikkek között szoros az összefüggés, ugyanis a népszerű, külső hírportálokon elhelyezett tartalmak nem csak a célközönséged szemében jelent értéket, hanem a Google (és egyéb keresőszoftverek) szemében is. Minden olyan téma, amiről az emberek beszélnek és nagy látogatottságot vonz be, számít a keresőóriás számára, aki ezeket a tartalmakat előre sorolással jutalmazza. Így nem csak célcsoportod körében lesznek népszerűbbek és hitelesebbek a céged termékei és szolgáltatásai, de új látogatókra, és akár új vevőkre is számíthatsz, mert így még többen tudnak majd rátalálni a weboldaladra.
A PR cikk SEO értékében nem csak a megfelelően elhelyezett kulcsszavak számítanak: az elhelyezett hivatkozások jellege is kulcsfontosságú szerepet játszik a linképítésben, amivel tovább növelheted a weboldalad forgalmát, és még megbízhatóbb benyomást kelthetsz a potenciális vásárlóidban.
Ennek az előnyeiről még többet tudhatsz meg a linképítés szolgáltatásunkról szóló oldalon IDE KATTINTVA.
A tartalomírás során tehát kiemelt figyelmet fordít ügynökségünk az aktuális SEO szempontokra, hogy a cikked ezen a fronton is helyt tudjon állni. Ha szeretnél még többet tudni arról, hogy a SEO hogyan tud még hozzájárulni a vállalkozásod sikeréhez, akkor IDE KATTINTVA mindent megtudhatsz a keresőoptimalizálás szolgáltatásunkról!
PR cikk rendelés: miért éri meg a Dog & Pony ügynökségre bízni a cikkírást?
Amennyiben a Dog & Pony ügynökségétől rendelsz szövegírást, lelkes és szakértő csapatunk gondoskodik a teljes folyamatról, a szükséges kutatómunkától kezdve a cikk megírásán át egészen a cikk elhelyezéséig. A cikked színvonaláról profi szövegírók, illetve online marketing és SEO szakértők is gondosokodnak, akik már több száz különböző témában írtak több sikeres PR cikket.
A cikk megjelentetésével sem ér véget a munkánk, hiszen utólag is kapsz majd tőlünk arról visszajelzést, hogy egész pontosan hogyan teljesített a cikked az online térben.
Természetesen minél több információt tudunk kapni Tőled a cikkel kapcsolatos igényeidről, annál színvonalasabb munkát tudunk végezni. Mindenképp hírértékű alapra lesz szükség, de az is fontos, hogy megismerjük a termékedet/szolgáltatásodat, amit a cikken keresztül szeretnél közvetetten népszerűsíteni.
A cikk megírása előtt ügyfél felmérőt is küldünk Neked, amiben kitérünk a lényegi kérdésekre, amik szükségesek a cikk megírásához.
PR cikk árak – árajánlatkérés PR cikk írásra
Egy PR cikk ára rengeteg tényezőn múlik. Ilyen például a cikk terjedelme, a PR cikk megírásába befektetett munkaórák száma, de legfőképpen a cikk elhelyezése. A PR cikk árak között legfőképp azért lehetnek nagy különbségek, mert közel sem mindegy, hogy végül milyen platformon jelenik meg a cikked.
Ugyanakkor fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy nem feltétlen jársz jobban az olcsóbb elhelyezésekkel. Ahhoz, hogy elég emberhez jusson el a cikked, mindenképp olyan oldalt érdemes választanod, ami elég népszerű a célcsoportod számára, mérhető látogatottsággal rendelkezik, és a Google keresési eredményei között is előkelő helyet foglal el. Így sokkal nagyobb eséllyel térül meg a megírt tartalom ára.
Ha szeretnéd, hogy PR cikked megírásáról és elhelyezéséről egy szakértő ügynökség gondoskodjon, akkor kérj tőlünk személyre szóló árajánlatot!
Van egy projekted számunkra?
BESZÉLJÜNK RÓLA!
GYIK
GYAKORI KÉRDÉSEK SZOLGÁLTATÁSUNKKAL KAPCSOLATBAN
MIÉRT ÉRDEMES A PR CIKKEK MEGÍRÁSÁT A PR ÜGYNÖKSÉGRE BÍZNI?
Egy profi PR ügynökség tapasztalt szövegírók és SEO, valamint online marketing szakértők segítségével gondoskodik a cikked színvonaláról, de már csak azért is érdemes PR ügynökségre bízni a szponzorált cikked megírását, mert még a legjobb tartalom sem ér semmit, ha nincs releváns platformon elhelyezve.
A PR cikkek megfelelő elhelyezése és megjelentetése kulcsfontosságú szerepet játszik a sikerükben, egy hozzáértő PR ügynökség pedig rendelkezik elegendő tapasztalattal és a megfelelő kapcsolati hálóval ahhoz, hogy eljuttassa a cikkedet azokra az oldalakra, amik a leginkább relevánsak a célcsoportod szempontjából.
HOGYAN ÍRJUNK PR CIKKET? MI A JÓ MINTA/PÉLDA?
Egy támogatott tartalom megírásához elengedhetetlen, hogy hírértékű, közérdekű információról szóljon a cikk. Habár természetesen a cég termékeinek és szolgáltatásainak népszerűsítése is célja a cikknek, mégsem szabad, hogy a cikk hangvétele átmenjen közvetlen értékesítésbe, mert különben akár árthatunk is a cég hírnevének.
Ugyanakkor a tartalmi és formai követelményeken kívül a SEO (azaz a keresőoptimalizálás) szempontjait sem szabad figyelmen kívül hagyni. A PR cikk írás ugyanis arra is remek módszer, hogy a Google előrébb sorolja a céged weboldalát a Google keresési eredményei között.
HOGYAN ÉPÜL FEL EGY PR CIKK?
Egy szponzorált cikk felépítés szempontjából mindenképp kell, hogy rendelkezzen egy figyelemfelkető címmel, és egy olyan kezdő bekezdéssel, ami további olvasásra készteti az olvasót. Megfelelően informatívnak kell lennie, de nem nyúlhat túl hosszúra és megfelelően strukturáltnak kell lennie, különben csak elveszik az olvasó figyelme.
Tartalmilag inkább közérdekű, hírértékű információkat tartalmaz, amiket bár párhuzamba hoz a cég termékeivel/szolgáltatásaival, de sosem megy át közvetlen reklámozásba.
MI AZ A PR CIKK? MIT JELENT PONTOSAN?
A PR cikk jelentése a következő: az egyik legsűrűbben használt módszer a vállalati közönségkapcsolatokon belül (PR = Public Relations). Célja, hogy felkeltse a cég célközönségének a figyelmét, és hírértékű tartalom segítségével növelje a cég hitelességét és a termékeibe/szolgáltatásaiba vetett bizalmat.
A támogatott tartalom írás kiváló módszer lehet a márkaépítésre vagy az eladások közvetett sikerére, de a sikere nem csak a cikk tartalmán múlik: rendkívül fontos a cikk időzítése és a megfelelő elhelyezése is.