Facebook ügynökségi kampány kezelés és
hirdetés menedzsment

Facebook hirdetés – mit kell tudni róla?

Képzelj el egy olyan hirdetési eszközt, amely segít elérni az ideális vásárlóidat aszerint, hogy mit szeretnek, mi érdekli őket és hogyan viselkednek. Egy olyan eszközt, amely időt és pénzt takarít meg úgy, hogy optimalizálja a hirdetések célba juttatását, hogy az üzeneted a legvalószínűbben konvertálók szeme elé kerüljön.

Ezt kapod meg a Facebook hirdetések segítségével, egy olyan platformmal, amelyet számos cég és marketinges használ. A közösségi média kampányokban rejlő lehetőségek bármelyik cég számára hozhatnak növekedést, amennyiben a megfelelő technikai és stratégiai módszereket alkalmazzuk.

A Facebook az a hely, ahol a családdal és a barátokkal tartjuk a kapcsolatot, és – bármennyire is utáljuk beismerni – átkozottul addiktív.

facebook toborzó kampány

Miért használj Facebook hirdetést?

A sok lehetőség mellett nehéz lehet eldönteni, hogy mire költsd a marketingre allokált költségvetésed. Ami a Facebookot különösen vonzóvá teszi, az három dologra vezethető vissza:

1. Aktív és elkötelezett felhasználói bázisból származó forgalom

A Facebook az a hely, ahol a családdal és a barátokkal tartjuk a kapcsolatot, és – bármennyire is utáljuk beismerni – átkozottul addiktív. A Facebook felhasználók több időt töltenek a Facebookon, mint bármilyen más média platformon. Emellett a Facebook tulajdonában van a Messenger és az Instagram, két másik népszerű platform, amelyekhez a Facebook hirdetési platformján keresztül a Facebook hirdetők is hozzáférhetnek. Az Instagram hirdetés a Facebook Ads kezelőfelületéről is elérhető, ami rengeteg aktív, elkötelezett forgalmat jelent, amelyet a landing oldaladra irányíthatsz.

DOLGOZZUNK EGYÜTT CÉGED SIKEREIN!

Lépj velünk kapcsolatba

2. Az ügyfelek demográfiai adatok, érdeklődési körök és viselkedés alapján történő megcélzása

A Facebook-ot arra tervezték, hogy a felhasználók személyes információkat osszhassanak meg az ismerőseikkel, például nyaralási fotókat, újonnan felfedezett dalokat és akár kapcsolati státuszokat. A közösségi portál begyűjti ezeket az adatok és minden felhasználóról készít egy jellemzést. A hirdetők számára lehetséges, hogy ezeket a személyes ismérveket megcélozzák érdeklődési körökre, demográfiai tulajdonságokra és viselkedésekre alapozva, így nagyobb valószínűséggel érhetik el az ideális vásárlót.

3. Márkaismertség generálása

A legtöbb vállalkozásnak van üzleti oldala, amelyet a követőivel és ügyfeleivel való kapcsolattartásra használ a közösségi médiában. Ha úgy döntesz, hogy fizetett hirdetéseket használsz, akár ezeket a már meglévő ügyfeleket és követőket is célozhatod a márkahűség kiépítése érdekében.

közösségi média ügynökség

Facebook marketing szolgáltatások a Dog & Pony marketing ügynökségtől

1. Ads kampányok kezelése

Közösségi média marketing ügynökségként nagy tapasztalattal rendelkezünk a professzionális kampányok kidolgozásában és tesztelésében. Úgy gondoljuk, hogy a kampányok sikere nagyban függ a beállított Ads közönség minőségétől. Ezért különös figyelmet fordítunk a kreatív és részletes hirdetési célközönségek kialakítására, amelyek segítségével klienseink hatékonyabban érhetik el potenciális ügyfeleiket.

2. Hirdetés tervezése

A portálon számos hirdetési formátum áll rendelkezésre, amelyekkel könnyedén elmesélheted márkád történetét a célközönségednek. A dog&pony ügynökségnél dolgozó közösségi média szakemberek segítenek kiválasztani a leghatékonyabb módot a cél elérése érdekében, grafikusunk pedig garantálja a lenyűgöző, vállalkozásodhoz illő képi világot, megvalósítva a céges arculatot és megjelenést.

3. Hirdetések szövegírása

A szövegírás (copywriting) kritikusan fontos tényező a Facebook hirdetésekben. Tapasztalt, profi szövegíróink a a célközönség számára erősen rezonáló szövegeket írnak, hogy a lehető legtöbb konverzió szülessen a lehető legolcsóbban. Mivel minden egyes hirdetéshez több változatot készítünk, ez lehetőséget ad az A/B tesztelésre, hogy optimalizálhassuk  a kampányokat. Egy jól definiált CTA (call to action) jobb eredményeket hozhat, ezért figyelemmel kísérjük az egyes hirdetések teljesítményét, és csak azokat skálázzuk, amelyek a leginkább hozzájárulnak a céljaidhoz.

4. Célorientált jelentések

Számos mutatót mérünk, amelyek részletesen megmutatják egy hirdetés teljesítményét. Marketing ügynökségünk minden kampányról világos és átlátható havi jelentéseket készít, amelyek segítenek ügyfeleinknek megérteni a teljesítmény részleteit. Segítünk abban is, hogy ezeket a számokat tettekre fordítsd!

VAN EGY PROJEKTED SZÁMUNKRA?

Lépj velünk kapcsolatba

Facebook hirdetések – megéri energiát/pénzt fektetni bele?

A Facebook több mint 2,89 milliárd aktív felhasználóval vezeti a közösségi média világát. Emellett ez a portál rendelkezik a felhasználók legegyenletesebb kormegoszlásával is a többi népszerű közösségi médiaplatformhoz képest, így a korosztályok széles köre célozható meg itt, rájuk szabott hirdetésekkel.

A pontos célzás egyenes arányban áll a hirdetések költségeinek csökkenésével. Lehetőség van korosztály, nem, helyszín és érdeklődés szerinti célzásra is.

A Facebook költséghatékony hirdetési lehetőségek széles skáláját kínálja minden vállalkozástípus számára. A kisvállalkozás alacsony hirdetési költségkeretétől kezdve a napi több százezer forintos büdzséig minden forint hasznosan elkölthető az oldalon. Emellett a közösségi oldal tesztelési, jelentési és remarketing funkciókat is kínál, amelyek segítenek maximalizálni a hirdetési kampányba fektetett pénzt.

Facebook hirdetéskezelés árak

A kampány árak két változóból állnak össze a Dog & Pony marketing ügynökségnél. Induláskor egy egyszeri kampánytervezési és -felépítési árat számolunk fel. Ezt követően a kampányokat folyamatosan mérjük és optimalizáljuk. Ezt havonta számlázzuk ki ügyfeleinknek a riport kiküldésével egyidőben. 

A kampányindítás ára a projekt méretétől és a hirdetési költségkerettől függően legalább egyszeri 90.000 Ft, míg a havi kampánykezelési díj minimum 80 000 Ft.   Személyreszabott árajánlat igényléséhez lépjen kapcsolatba velünk.

GYIK

Gyakori kérdések a szolgáltatásinkkal kapcsolatban

MILYEN ELŐNYEI VANNAK EGY 🥇 FACEBOOK MARKETING ÜGYNÖKSÉGNEK?

Számos oka van annak, hogy a vállalkozásoknak miért érdemes megfontolniuk egy ügynökség megbízását. Ezek közé tartozik az idő- és pénzmegtakarítás: mivel nem kell saját magadnak foglalkoznod a hirdetésekkel, az erőforrásaidat a vállalkozásod más területeire fordíthatod, és nem kell fizetned egy saját csapat teljes munkaidős fizetését és képzését. Emellett azonnali hozzáférést kapsz egy változatos szakemberekkel teli csapathoz, akik napi szinten kezelik és optimalizálják a Facebook kampányokat, és nagyon keményen dolgoznak azért, hogy eredményeket érjenek el!

MIT CSINÁL EGY ▶️ FACEBOOK MARKETING ÜGYNÖKSÉG?

Egyszerűen fogalmazva, egy Facebook hirdetési ügynökség egy olyan digitális marketing cég, amely különböző szolgáltatásokat kínál különböző vállalatoknak, hogy segítsen nekik eladásokat generálni, legyen szó szolgáltatásokról vagy termékekről. A megfelelő reklámügynökség végig segít a kampányok létrehozásának teljes folyamatán, a mérések technikai beállításain, és értékes új adatokat küld arról, hogyan teljesítenek a hirdetéseid, és mit lehetne tenni a még jobb eredmények elérése érdekében.

MEGÉRI A CÉGEMNEK 🧐 FACBOOK-ON HIRDETNI?

A Facebook-hirdetés egy nagyon költséghatékony digitális csatorna lehet, amely határozott értéket hoz vállalkozásod számára. Az egyetlen bökkenő, hogy jól kell csinálni! A kampányok megfelelő időzítésével és a megfelelő célzási lehetőségeivel a hirdetéseid kiváló minőségű kattintásokat fognak eredményezni. Ha nem vagy benne biztos, hogy ezt házon belül nyereségesen meg tudod csinálni, mindenképpen fontold meg egy digitális marketing ügynökség igénybevételét.

A FACEBOOK, MINT MINT HIRDETÉSI CSATORNA MIÉRT LEHET AZ EGYIK LEGJOBB VÁLASZTÁS CÉGED MARKETINGJÉNEK?🧨

A világ leggyakrabban használt közösségi médiaplatformján való hirdetés elengedhetetlen minden olyan vállalkozás számára, amely szeretné kiterjeszteni online elérését és lépést tartani a konkurenciával. A Facebook hirdetés az általános digitális marketing stratégiában is fontos szerepet játszik, és segíthet más marketingtevékenységek fellendítésében, a márkaismertség növelésében, több minőségi lead vonzásában, sőt, a felhasználókat akár vásárlókká is konvertálhatja! Az ezzel járó munka mennyisége miatt sok vállalat úgy dönt, hogy inkább kiszervezi a Facebook kampányfelépítést és hirdetéskezelést egy online marketing ügynökségnek.

További közösségi média szolgáltatások

BIZTOSRA VEHETED, HOGY NYOMOT FOGSZ HAGYNI A SOCIAL MÉDIÁBAN!

Facebook oldal kezelés

influencer_marketing

Facebook toborzás

Instagram hirdetés

YouTube hirdetés

inbound-marketing

Nyereményjáték szervezés

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

+36 30 530 89 86

@dogandpony.budapest

© 2023 Minden Jog Fenntartva,
Dog and Pony marketing ügynökség

© 2023 Minden Jog Fenntartva,
Dog and Pony marketing ügynökség

4.9/5 - (54 szavazat)
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this