Facebook
toborzás

Szerezz új munkatársakat
a leghatékonyabb módon!

Új munkaerőt keresel, de nem akarsz drága fejvadász cégeket felbérelni?

Tegyük fel, hogy egy ígéretes cég HR osztályán dolgozol. Egy nap az egyik legjobb munkavállalód hirtelen felmond. Mit teszel?

A munkaerő-felvételi folyamat rendkívül fárasztó és költséges lehet. A munkáltatók belefáradtak abba, hogy sok százezreket fizessenek fejvadász cégeknek, vagy hogy a túlságosan telített állásbörzéket használják a képzett jelöltek felkutatására. Te mégis szeretnéd megkaparintani a legképzettebb jelölteket, és közben pénzt is megtakarítani? Akkor próbáld ki a Facebook toborzó lead kampányokat.

Miért pont Facebook?

Gondolj a Facebookra úgy, mint a sokszínű munkaerő toborzásának eszközére. Mivel annyira népszerű, lehetőséged van arra, hogy az adott városból, de akár a világ minden tájáról, különböző szakmai háttérrel és különböző iskolai végzettséggel rendelkező jelölteket érj el. Az sem probléma, ha nem ismered a közösségi médiát, vagy ha még egy kicsit szkeptikusan állsz a hatékonyságához. A toborzó kampányok nagyon jól mérhetőek, így könnyen nyomon követhető a munkaerő-felvétel teljesítménye és költsége.

facebook toborzó kampány
  • A közösségi média már nem csak a fiataloknak szól. Valójában az a közösségi média platform közül a Facebookon oszlik el a legegyenletesebben a nemek és a korosztályok demográfiai összetétele.

  • A Facebook-felhasználók nem csak többen vannak, mint a többi közösségi médiát használók, de aktívabbak is. A Facebook felhasználók száma percről perce nő, minden másodpercben öt új profil jön létre. Túl nagy csatorna ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyjuk.

  • A Facebook időt, energiát és nem utolsó sorban pénzt takaríthat meg egy esetleges toborzásnál. Ehhez természetesen megfelelő stratégia és kampány felépítés szükséges.

  • Több potenciális jelöltet érhetsz el és tudsz bevonzani A Facebook toborzás segít abban, hogy ott építsd és népszerűsítsd a márkádat, ahol a következő jelöltjeid vannak.

Dolgozzunk együtt CÉGED SIKEREIN!

LÉPJÜNK KAPCSOLATBA

Facebook lead generálás toborzáshoz

A lead generáló hirdetések lehetővé teszik, hogy a legnépszerűbb közösségi média platformokon (a Facebookon és az Instagramon) futtass toborzó kampányokat. A többi hirdetés típustól eltérően a lead hirdetések tartalmaznak egy kérdőívet, amely lehetővé teszi, hogy az emberek egy űrlap kitöltésével, az elérhetőségeik megadásával jelezzék érdeklődésüket egy termék, szolgáltatás vagy jelen esetben egy nyílt pozíció iránt.

De, mi is az a Facebook lead generálás? Ezt az eszközt számos iparág számára tervezték, de a munkaerő-közvetítés esetében leginkább álláshirdetések létrehozására használható. A lead hirdetések lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy kihagyják az űrlap kézi kitöltésével járó gondot, könnyebbséget és egyszerűséget teremtve, ezáltal növelve a beérkező leadek számát. A Facebook űrlapos hirdetéseknek köszönhetően a felhasználó minden szükséges információt közvetlenül a Facebookon belül megkap, így még valószínűbbé válik, hogy elkötelezett marad és jelentkezik a pozícióra.

Ha ehhez hozzávesszük még azt a tényt, hogy az álláshirdetési platformok általában túl vannak zsúfolva, akkor láthatjuk, hogy a Facebook álláskereső hirdetések segíthetnek átvágni ezen a zsúfoltságon és mivel jelenleg kevés munkaerő-közvetítő ügynökség használja a Facebook fizetett hirdetéseit toborzásra, a Te ajánlatod könnyedén kiemelkedhet a tömegből.

facebook toborzó kampány

LinkedIn vs. Facebook lead hirdetések

A munkaerő-közvetítés és toborzás világában a LinkedIn továbbra is a legnépszerűbb közösségi médiaplatform. De vajon jobb mint a Facebook Lead hirdetési rendszere? A válasz bizonyos értelemben igen – bár a Facebookot a kezdetektől fogva inkább informális, szabadidős és szórakoztató platformként ismerték, ez mára már teljesen érvényét vesztette.

Bár a LinkedIn-nek kétségtelenül megvannak az előnyei, a Facebook a világ legnagyobb közösségi hálózata, több mint 2,7 milliárd aktív felhasználóval. Számos előnye van a Facebook Lead Ads használatának az álláshirdetési fórumokkal, toborzókkal vagy akár a LinkedInnel szemben. A Facebook lehetővé teszi, hogy drasztikusan nagyobb közönséget érj el a lehető legolcsóbban. költséghatékony. A LinkedInre és az állásbörzékre való összpontosítás a kivételes tehetségek keresésében egyszerűen nem hasonlítható össze a Facebook kiterjedt hálózatával. Ráadásul a Facebook lead kampányok segítségével lehetőséged van olyan passzív jelöltek toborzására, akik nem keresnek aktívan új lehetőségeket, így még tovább bővül ez a hálózat.

Most már tudod miért érdemes Facebook toborzó kampányt futtatni, már csak az a kérdés, hogyan is épül fel ez a fajta munkaerő keresési stratégia.

Hogyan épül fel egy Facebook toborzó kampány?

Vállalatod több pozícióra is felvételt hirdet? A legjobb leadek generálása érdekében ajánlott minden egyes pozícióhoz külön hirdetést létrehozni.

A sikeres Facebook álláshirdetés három legfontosabb szempontja:

1. Megfelelő célzás: ehhez pontosan meg kell határozni, hogy mi a meghirdetett pozíció as annak elvárásai, illetve, hogy ki a számodra ideális jelölt és milyen jellemvonásokkal és készségekkel kell, hogy rendelkezzen. A Facebook lehetőséget ad arra, hogy konkrét demográfiai jellemzők alapján lehessen célozni, például életkor, lakóhely, iskolai végzettség, iparág, munkakörök, nyelvek, érdeklődési körök.

2. Figyelemfelkeltő képek: ha a célzás megvan és elérjük a potenciális munkaerőt, akkor valahogy meg kell ragadni a figyelmüket. Mi erre a leghatékonyabb módszer, ha nem egy vonzó és kiemelkedő kép, ami egy pillanatra megállítja a felhasználót a böngészésben.

3. Meggyőző szöveg: ezt követően pedig már csak meg kell, hogy győzzük, miért érdemes jelentkeznie az állásra. Itt ki kell emelni, hogy mire számíthat (ajánlat) és ennek mi a feltétele (elvárás).

facebook toborzó kampány

Amennyiben a fenti három tényező megfelelően meg lett határozva és létre lett hozva, az vagy kattintást vagy Facebook űrlap kitöltést eredményez. Ez függ attól, hogy inkább egy landing oldalon szeretnénk tájékoztatni az álláskeresőt vagy elég, ha a Facebookon tájékozódik az érdeklődő a pozícióról. Ez többnyire egyéni preferencián, erőforráson vagy az állás komplexitásán múlik.

A Facebook űrlapos hirdetések az esetek többségében hatékonyabbak, mivel lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy gyorsan és problémamentesen töltsenek fel információkat. Miután az érdeklődők a CTA, azaz call-to-action gombra kattintanak, megadhatják a személyes adataikat, majd néhány, a pozícióhoz szükséges kérdésekre válaszolhatnak. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy anélkül jelentkezzenek, hogy el kelljen hagyniuk a Facebook platformot. Ennek a módszernek további előnye, hogy nem kell weboldal vagy landing oldal egy adott álláshirdetésre.

Készen állsz, hogy sikerre vigyük az első Facebook toborzó kampányodat? Tégy meg magadnak egy szívességet és adj egy lehetőséget a Facebook hirdetéseknek. Amellett, hogy gyors eredményeket generál, nagyon hatékony és nem utolsó sorban sokkal olcsóbb, mint bármilyen másik állásközvetítő platform.

Van bármilyen fenntartásod vagy kérdésed a Facebook álláskereső kampányokkal kapcsolatban? Vedd fel velünk a kapcsolatot!

van egy projekted számunkra?

BESZÉLJÜNK RÓLA

Hogyan működik a Facebook toborzó kampány?

A Facebook toborzás a Facebook hirdetési rendszerén keresztül történik. Fontos, hogy ez nem a “Facebook Jobs” felület, tehát nem az a kifejezett álláshirdetésekre optimalizált felülete a Facebooknak, hiszen az 2022 elején megszűnt. Ezek klasszikus hirdetések, amelyben a “termék” az állásajánlat. Kétféleképpen tudunk toborzó kampányt indítani:

1. Céloldalra terelés, azaz a hirdetésre kattintva az érdeklődő egy érkező oldalon találja magát, ahol megismerkedhet a meghirdetett pozícióval. A jelentkezést ezen az oldalon keresztül tudja beküldeni egy űrlapon keresztül.

2. Az állás leírás és a jelentkezés is a Facebook felületén belül marad. Az állás leírás a hirdetési szövegben található, amit egy hívogató grafika támaszt alá, ahol a pozícióhoz kapcsolódó legfontosabb, legvonzóbb információkat ki lehet emelni. Ez lehet a fizetés, az állás neve, vagy akár a helyszín. Az érdeklődő miután rákattintott a hirdetésre a Facebook-on belül kap egy űrlapot, ami a kapcsolati adatok megadásából, illetve 2-3 a jelentkezéshez szükséges kérdésből áll.

A Facebook űrlapos verzió a kérdéseket az úgynevezett Facebook Lead Centerben gyűjti, ami a Facebook-on keresztül elérhető. Innen letölthetőek a beérkezett jelentkezések.

Feladatok megosztása:

1. A Te feladataid:

    • alap állásleírás biztosítása, kiemelve az előnyöket, amitől vonzó lesz az eladásra kínált “termék”

    • képanyag amennyiben van (helyszín, céges fotók amikkel a hangulat és a hitelesség átadható)

    • céloldal vagy ha ilyen nincs akkor webszerkesztési jogosultság megadása

2. Dog & Pony feladatai:

    • megadott képanyagból (vagy ha ez nincs akkor stock képekből) kreatív designok készítése

    • nyers leírásból hirdetési szövegek elkészítése

    • kampány egyszeri beállítása

    • kampány havi folyamatos menedzselése.

Megéri Facebook toborzó kampányra költenem?

Ha szeretnél kitűnni a tömegből az álláskeresők szemében és szeretnéd megszerezni a számodra legjobb jelölteket a lehető legkedvezőbb áron, akkor azt javasoljuk, mindenképp adj egy esélyt a Facebook toborzó kampányoknak. Meglepve fogod látni milyen hatékonyan hozza a minőségibbnél minőségibb leadeket és a legjobbat még nem is mondtuk: neked mindössze annyi a dolgod, hogy meghatározd számunkra ki az ideális jelölt a meghirdetett pozíció(k)ra. Ezt követően mi kézbe vesszük a dolgot, megtervezzük a kampányt, a hirdetés szöveget és a vonzó grafikákat, hogy neked már csak szűrni kelljen a jelentkezőket.

A Dog & Pony marketing ügynökségünk már számos ügyfelünknek segített megtalálni az ideális új munkatársat. Te mire vársz még? Légy Te a következő elégedett ügyfelünk! (kapcsolati oldal)

Facebook lead kampány árak

A Facebook lead kampány ára két összetevőből áll össze. Induláskor számolunk egy kampány tervezési és felépítési árat, melynek egyszeri összege 50 000 Ft. Ezt követően pedig havi szinten számlázunk ki a kampányok optimalizálására és kezelésére 100 000 Ft-ot. A hirdetési költség pedig a toborzás méretétől és időtartamától függ, amennyiben szükséged van tanácsadásra, ebben is a segítségedre leszünk.

GYIK

Gyakori kérdések a szolgáltatásinkkal kapcsolatban

VAN LEHETŐSÉGEM PONTOSAN CÉLOZNI A SZÁMOMRA IDEÁLIS JELÖLTEKET?

A Facebook adja erre a legnagyobb mozgásteret a fizetett hirdetések közül. Nem, kor, lokáció és még érdeklődési kör alapján is lehet szűrni a Facebook algoritmusának hála. Ezáltal személyre szabott üzenetekkel lehet megcélozni a potenciális jelölteket. Ráadásul a hiányszakmák esetében előfordulhat, hogy az ideális jelölt nem aktív álláskereső, de nyitott az új lehetőségekre. A célozható érdeklődési köröknek hála ezek a passzív jelöltek is megcélozhatóak. Ettől válik a Facebook ennyire hatékonnyá a munkaerő-keresésben.

HOGY NÉZ KI EGY FACEBOOKOS ÁLLÁSHIRDETÉS?

A Facebook fizetett hirdetések 4 fontos elemből állnak: hirdetés szövegből, mely alatt található a hirdetési kép vagy videó, ezt követi egy rövid címsor, végül pedig a CTA gomb, azaz call-to-action, mely interakcióra készteti az érdeklődő felhasználót. A Facebookos álláshirdetés annyiban kiegészülhet még, hogy a CTA kattintása után megjelenik a Facebookon belül egy űrlap az általunk előre megadott kérdésekkel. Ettől lesz nagyon hatékony ez a fajta toborzási módszer, mert így az érdeklődő közvetlenül ott tud jelentkezni, ahol informálódott, de mégsem szakítja meg a felhasználót a természetes böngészési folyamatában.

További közösségi média szolgáltatások

BIZTOSRA VEHETED, HOGY NYOMOT FOGSZ HAGYNI A SOCIAL MÉDIÁBAN!

Facebook oldal kezelés

Facebook hirdetés

Instagram hirdetés

YouTube hirdetés

inbound-marketing

Nyereményjáték szervezés

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

+36 30 530 89 86

dogpony@marketingtanacsado.hu

@dogandpony.budapest

© 2023 Minden Jog Fenntartva,
Dog and Pony marketing ügynökség

© 2023 Minden Jog Fenntartva,
Dog and Pony marketing ügynökség

4.8/5 - (50 szavazat)
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this