HOGYAN NÖVELTÜK MEG EGY FÜGGETLEN PÉNZÜGYI TANÁCSADÓ ORGANIKUS FORGALMÁT?
A KIHÍVÁS
Két pénzügyi tanácsadó felmondott, hogy saját, etikus tanácsadó céget alapítsanak. A fő motivációjuk az volt, hogy a lehető legelőnyösebb szolgáltatást nyújtsák ügyfeleiknek Magyarországon.
Ez az új szolgáltatás viszont rendkívül alapos piaci ismereteket követel meg, ezért összegyűjtötték a Magyarországon elérhető összes nyugdíj-előtakarékossági lehetőséget, és minden egyes lehetőséghez részletes tájékoztatót írtak a honlapjukon. A szakmai és releváns tartalom tehát már készen állt, de még mindig el kellett érniük a potenciális ügyfeleiket ezekkel az információkkal. Itt lépett a képbe ügynökségünk.
A MEGOLDÁS
PR: PR kampányt indítottunk az ügyfelünknek, ahol kiemeltük a nyugdíjbiztosítási piaccal kapcsolatos szakmai, holisztikus ismereteit. A PR tartalmak konkrét adatokat, infografikákat, valamint az ügyfelünk nyugdíj kalkulátorát helyezték előtérbe. A kampány fő célja a linképítés és a márkaépítés volt.
Teljes körű SEO: előny volt, hogy már nagy mennyiségű releváns tartalom állt rendelkezésre az ügyfelünk weboldalán, de ettől még az összes keresőoptimalizálási feladatot a nulláról kellett elvégeznünk: linképítés, technikai SEO, weboldalon lévő tartalmak optimalizálása.
ELÉRT EREDMÉNYEK
1. A vállalatnak nagyon magas márkaértéke lett. Emellett a SEO vált a legértékesebb lead generáló eszközükké: méréseik szerint egy organikus Google keresésből beérkező lead 57%-kal többet ér, mint egy Google hirdetésekből vagy Facebook-ról származó lead.
2. SEO: naponta több mint 600 látogató, akik organikus úton találnak rá az ügyfelünk weboldalára.
3. A PR kampányunk hatására olyan népszerűvé vált a vállalat, hogy a vezérigazgatót rendszeresen meghívták különböző televíziós műsorokba pénzügyi szakértőként. Elérték a „független pénzügyi szakértő” státuszt, mindezt a minőségi tartalomkészítésnek, a tartalom terjesztésének és az új látogatók folyamatos beáramlásának köszönhetően.