HOGYAN NÖVELTÜK MEG 135%-KAL EGY B2B GYÁRTÓ ÉRDEKLŐDŐINEK A SZÁMÁT A HIRDETÉSI BÜDZSÉ NÖVELÉSE NÉLKÜL?
A KIHÍVÁS
A vállalat egyedi, az élelmiszer- és az egészségügyi iparban használt hulladékkezelő termékeket gyárt. Vevőik csak kis számban vannak, a célközönségük pedig szétszórtan található meg a világ szinte minden országában. Az értékesítési személyzet mindössze 2 főből áll, így a bejövő leadek kezeléséhez szükségessé vált valamilyen automatizációs megoldást alkalmazni. A weboldaluk nem volt jól strukturálva, a termékek nem voltak szegmentálva, és semmilyen kulcsszókutatással nem rendelkeztek.
A MEGOLDÁS
1. Bevezettünk egy automatizált lead menedzsment rendszert.
2. Elvégeztünk egy teljes körű versenytárs-, piac- és kulcsszókutatást.
3. A weboldalt teljesen átdolgoztuk, beleértve a SEO és a konverziónövelő elemeket.
4. A tartalommarketingből házon belüli folyamatot hoztuk létre.
5. Létrehoztunk egy teljes körű értékesítési tölcsért a lead gondozás céljából.
6. Tartalommarketinget, Google Ads-et, Facebook Ads-et, valamint harmadik féltől származó eszközöket is elkezdtünk használni.
ELÉRT EREDMÉNYEK
A leadek száma 135%-kal nőtt meg a PPC büdzsé növelése nélkül.
Az organikus keresési eredmények 1000%-kal nőttek meg: ezzel napi 700 új látogatót szereztünk az ügyfelünknek.
A lead generálás és gondozás hatékonyabbá vált az általunk létrehozott új lead menedzsment rendszerben, így még új munkatársakat sem kellett felvenniük a megnövekedett számú leadek kezeléséhez.