Lead generálás: online ügyfélszerzés alapú kampány – Lead gyűjtés weboldal segítségével

A lead generálás elsődleges célja az, hogy minél több értékesítési lehetőséget (leadet) biztosítsunk minél több ügyfelednek. A leadek generálása azonban nem csak a meglévő ügyfeleidnek szól, hiszen a leadekből lesznek az új vásárlók is!

Ha a vállalkozásod növekedni akar, használd hatékonyan az online csatornákat!

A leadgenerálást, a lead gyűjtő weboldalt főként akkor ajánljuk Neked, ha elsősorban szolgáltatást kínálsz az ügyfeleidnek. Ha a céged értékesítési folyamata részben online zajlik, akkor van értelme a lead gyűjtésének.

Az általunk kínált online ügyfélszerzés alapú kampánnyal főként az érdeklődést lehet növelni és a kezdeti elkötelezettséget erősíteni, amelyet aktuális vásárlássá, megrendeléssé konvertálhatunk.

„Szóval mi is az a lead, és miért jó Nekem?”

A lead alapú online kampány röviden és tömören az a hirdetési módszer, amelynek során egy akár teljesen idegen emberből potenciális vásárló lesz.

A lead-generálás az ügyfeleket weboldalra vonzó technikák használatát jelenti. A kulcs az, hogy az érdeklődésüket felkeltő dolgokat kínálsz nekik, és így irányítod őket a tényleges vásárláshoz vezető útra.

Kiemelten fontos, hogy nem Te kezdeményezel, hanem a (lehetséges) ügyfelek „maguktól” jönnek, ők kezdeményezik a kapcsolatot Veled – tehát már felkeltetted a figyelmüket, így a weboldaladon már konkrétan az értékesítésre összpontosíthatsz a további győzködés helyett.

A Dog & Pony új ügyfeleket szerez a vállalkozásodnak

A lead generálás kiemelt célja tehát az új ügyfelek szerzése Neked online kampánnyal és lead gyűjtő weboldallal. Az ügyfélszerzés mehet könnyen és gyorsan vagy nehezen és lassan. Te melyiket választod?

Itt jövünk mi a képbe. Ismerjük az összes ügyfélszerző módszert, amivel új ügyfeleket gyűjthetünk – Neked. A titkunk egyszerű: az általunk generált leadek mágnesként vonzzák a kiválasztott célközönséget, mind az elsődleges, mind a másodlagos, ügyfélszerző weboldalra.

Lead generálás: online ügyfélszerzés alapú kampány - Lead gyűjtés weboldal segítségével

Lead generálás: online ügyfélszerzés alapú kampány – Lead gyűjtés weboldal segítségével

Négy hatékony marketing eszköz mind felett

A lead alapú kampányaink négy fő módszer együttes használatára épülnek:

  • CPC
  • SEO
  • Tartalommarketing
  • Közösségi média.

A CPC kattintás után fizetett hirdetést jelent, azaz az általunk kihelyezett reklámok esetében akkor fizetsz a hirdetéskezelőnek, amikor ténylegesen rá is kattintanak a hirdetésedre. Ez önmagában még nem jelenti azt, hogy az oldalra látogató ember ügyféllé válik, ám garantáltan csak akkor kell fizetni, ha látogató lesz a reklámod megtekintőjéből.

A SEO, azaz keresőoptimalizálás célja, hogy ha valaki rákeres a Te általad kínált termékre, vagy szolgáltatásra, akkor az első találatok között lássa az oldalad linkjét.
A tartalommarketing több alterületet ölel fel, ám mindegyik ugyanazt a célt szolgálja: az embereket pozitív impulzusok érjék a Te cégeddel kapcsolatban, növekedjen az elköteleződésük Feléd, új ügyfelek jelenjenek meg – és mindezt úgy, hogy nem is érzik reklámnak a reklámot. A tartalmat nem tudja szűrni se reklámblokkoló szoftver, se a természetesen kialakuló bannervakság.

A közösségi média nem mindenható – csak majdnem. Mire képes egy jó social media kampány? Gyorsan, pillanatok alatt elérjük vele a potenciális és meglévő ügyfelek ezreit, azonnal kezelni lehet az ügyfélpanaszokat, meg lehet hallgatni az ügyfelek igényeit, vágyait, és át lehet terelni őket a saját weboldalad, online boltod, hírleveled felé.

Mikor jó Neked a lead alapú kampány?

Minél telítettebb a piac és minél élesebb az árverseny, annál fontosabb az elköteleződés és a meggyőződés az ügyfelek részéről. Gondolj csak az Apple-re, amely pár évtizede még csőd szélén táncolt, és mára a világ egyik legnagyobb multijává vált.

Az Apple titka ugyanaz, amit mi kínálunk Neked: kiváló lead alapú kampánnyal, tartalommarketinggel tömegesen szereztek új ügyfeleket és tartották meg a régieket, mert többet adtak magánál a terméknél: életérzést kínáltak.

Bízz meg minket az online ügyfélszerzéssel és új vevőket szerzünk neked!

Szia, Péter vagyok a Dog & Pony reklámügynökség marketing tanácsadója. Ezt a cikket is én írtam és ha stratégiai vagy online kommunikációs kampány miatt fordulsz hozzánk akkor velem fogsz találkozni.

Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2017