Építőipari marketing sikerek: Top 1-es Google helyezések és értékesítésösztönzés

KIHÍVÁSOK

Építőipari marketing ügynökségünk ügyfelei több területen belül tevékenykednek, többek között:

  • generálkivitelezés
  • acél nagykereskedelem
  • napelem telepítés
  • tetőfedőanyag gyártás
  • nyílászáró profil gyártás
  • ingatlanfejlesztés
  • építőanyag kereskedés

Ügyfeleink több kihívással is szembesültek az elmúlt években. Drasztikus mértékben emelkedtek az építőanyag árak, ami nem csak megnehezítette az új beruházások elindítását, de fokozta is a versenyt a szektor szereplői között.

A potenciális ügyfelek elérése a gazdasági visszaesés és a vásárlóerő csökkenése miatt még nagyobb kihívást jelent: 2024-ben közel 24%-kal alacsonyabb az építőipar rendelésállománya az előző évhez képest.1

Ebben a bizonytalan piaci környezetben még fontosabb szerepet kap a hatékony online építőipari marketing a célközönség elérésében és az üzleti növekedésben.

 

ÉPÍTŐIPARI MARKETING MEGOLDÁSOK

Kulcsszókutatás és versenytárselemzés

Meghatároztuk a legrelevánsabb és legkeresettebb kulcsszavakat az ügyfeleink szakterületén. Az így azonosított kifejezéseket fel tudtuk használni a gyorsabb eredményt hozó Google Ads hirdetésekben és a hosszabb távú organikus elérést szolgáló weboldal felépítésében és blog cikkek megtervezésében.  

 

Weboldal optimalizálás és UX fejlesztés

A magasabb Google találatai eredmények és a jobb felhasználói élmény érdekében átalakítottuk vagy akár nulláról felépítettük ügyfeleink weboldalait. Célunk az volt, hogy több időt töltsenek a látogatók a weboldalon, ezzel is növelve az új konverziók esélyét.

 

Tartalommarketing

Releváns kulcsszavak alapján informatív tartalmak megtervezésével, megírásával, és megosztásával növeltük az ügyfeleink szakmai hitelességét és weboldaluk forgalmát.  

 

Videómarketing

Helyszíni forgatással gondoskodtunk a minőségi videó- és képanyagokról, amelyeket később felhasználtunk az ügyfeleink weboldalain, valamint Facebook, TikTok, és Instagram hirdetésekhez is.

 

ELÉRT EREDMÉNYEK

Építőipari marketing szolgáltatásainkkal még egy csökkenő piacon is sikerült ügyfeleinknek segíteni abban, hogy gyarapítsák vállalkozásukat.

 

  • Első helyezések a Google keresési találatok között. Olyan tranzakciós, versenyképes kulcsszavakra, mint a generálkivitelezés budapest, acéllemez nagykereskedés, minőségi műanyag ablak, hullámlemez, napelem márkák.
  • Online forgalom növekedése. Egy nulla hazai online marketing jelenléttel rendelkező ablakprofil gyártó számára az első 3 hónapban 30 000 egyedi látogatót tereltünk az új weboldalukra. Egy év alatt 145 000 új látogató lett ebből, amit nagyrészt fizetett hirdetésekkel és keresőoptimalizálással (SEO) értünk el.
  • Érdeklődők növelése. A csökkenő építőanyag értékesítés piacon (acél, tégla, nyílászáró) sikerült 20%-kal megnövelnünk a leadek számát.
  • Megrendelések növelése. Generálkivitelezési kapacitások előre 2 évre lekötve, egy éven belül pedig meg is dupláztuk az ügyfelünk csapatát.
  • Értékesítésösztönzés. Egy új lakópark 100%-ban eladásra került, már a terverzőasztalról.

Forrás: (1) https://www.portfolio.hu/ingatlan/20240305/elarulta-a-szakerto-hogy-valtozhatnak-iden-az-epitoanyagarak-672887

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

© 2014-2020 All Rights Reserved,
Dog and Pony marketing agency

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this