KIHÍVÁSOK
Építőipari marketing ügynökségünk ügyfelei több területen belül tevékenykednek, többek között:
- generálkivitelezés
- acél nagykereskedelem
- napelem telepítés
- tetőfedőanyag gyártás
- nyílászáró profil gyártás
- ingatlanfejlesztés
- építőanyag kereskedés
Ügyfeleink több kihívással is szembesültek az elmúlt években. Drasztikus mértékben emelkedtek az építőanyag árak, ami nem csak megnehezítette az új beruházások elindítását, de fokozta is a versenyt a szektor szereplői között.
A potenciális ügyfelek elérése a gazdasági visszaesés és a vásárlóerő csökkenése miatt még nagyobb kihívást jelent: 2024-ben közel 24%-kal alacsonyabb az építőipar rendelésállománya az előző évhez képest.1
Ebben a bizonytalan piaci környezetben még fontosabb szerepet kap a hatékony online építőipari marketing a célközönség elérésében és az üzleti növekedésben.
ÉPÍTŐIPARI MARKETING MEGOLDÁSOK
Kulcsszókutatás és versenytárselemzés
Meghatároztuk a legrelevánsabb és legkeresettebb kulcsszavakat az ügyfeleink szakterületén. Az így azonosított kifejezéseket fel tudtuk használni a gyorsabb eredményt hozó Google Ads hirdetésekben és a hosszabb távú organikus elérést szolgáló weboldal felépítésében és blog cikkek megtervezésében.
Weboldal optimalizálás és UX fejlesztés
A magasabb Google találatai eredmények és a jobb felhasználói élmény érdekében átalakítottuk vagy akár nulláról felépítettük ügyfeleink weboldalait. Célunk az volt, hogy több időt töltsenek a látogatók a weboldalon, ezzel is növelve az új konverziók esélyét.
Tartalommarketing
Releváns kulcsszavak alapján informatív tartalmak megtervezésével, megírásával, és megosztásával növeltük az ügyfeleink szakmai hitelességét és weboldaluk forgalmát.
Videómarketing
Helyszíni forgatással gondoskodtunk a minőségi videó- és képanyagokról, amelyeket később felhasználtunk az ügyfeleink weboldalain, valamint Facebook, TikTok, és Instagram hirdetésekhez is.
ELÉRT EREDMÉNYEK
Építőipari marketing szolgáltatásainkkal még egy csökkenő piacon is sikerült ügyfeleinknek segíteni abban, hogy gyarapítsák vállalkozásukat.
- Első helyezések a Google keresési találatok között. Olyan tranzakciós, versenyképes kulcsszavakra, mint a generálkivitelezés budapest, acéllemez nagykereskedés, minőségi műanyag ablak, hullámlemez, napelem márkák.
- Online forgalom növekedése. Egy nulla hazai online marketing jelenléttel rendelkező ablakprofil gyártó számára az első 3 hónapban 30 000 egyedi látogatót tereltünk az új weboldalukra. Egy év alatt 145 000 új látogató lett ebből, amit nagyrészt fizetett hirdetésekkel és keresőoptimalizálással (SEO) értünk el.
- Érdeklődők növelése. A csökkenő építőanyag értékesítés piacon (acél, tégla, nyílászáró) sikerült 20%-kal megnövelnünk a leadek számát.
- Megrendelések növelése. Generálkivitelezési kapacitások előre 2 évre lekötve, egy éven belül pedig meg is dupláztuk az ügyfelünk csapatát.
- Értékesítésösztönzés. Egy új lakópark 100%-ban eladásra került, már a terverzőasztalról.