Hírlevél marketing és
e-mail automatizálás
Érj el mindenkit, akinek számítasz!
Milyen előnyöd származhat egy hírlevél marketing rendszer kiépítéséből?
Hírlevél marketinggel elsősorban olyan embereket tudsz hatékonyan elérni, akik már találkoztak a cégeddel és érdeklődést mutatnak annak termékeivel és/vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Ez egy nagyszerű eszköz arra, hogy a céged iránt elkötelezett érdeklődő- és vásárlóbázist alakíts ki.
Email automatizációval sokkal hatékonyabban tudod célközönségedet mozgósítani, mint egy nagyobb léptékű, átfogó közösségi médiában indított reklámkampánnyal, mivel míg az utóbbi olyan emberekhez is eljut, akik érdektelenek céged ajánlataival kapcsolatban, addig az előbbiek csoportját kimondottan a céged iránt érdeklődők alkotják.
A Dog & Pony hírlevél marketing csapata segít neked email marketing automatizációs rendszered kialakításában, hogy könnyen elérhesd és elérhetővé válj legfőbb célközönséged számára! Ezzel a tűpontos célcsoport azonosítással időt, energiát és nem kevés pénzt tudsz majd spórolni a vállalkozásodnak.
Érd el azt, akit akarsz, úgy ahogyan akarod!
Milyen tartalom kerülhet bele egy hírlevélbe?
Mivel a hírlevél tartalmát leginkább a céged profilja és a célközönséged határozza meg, ezért ez egy „szabadfogású” műfaj, azonban van néhány örökzöld tartalomtípus, amivel nem lehet mellényúlni. Ilyen például:
– a bemutatkozó levél
– azonnali ajánlat adása
– a célközönség számára hasznos, érdekes, ingyenes tartalom felkínálása
A Dog & Pony tapasztalt hírlevél marketing csapata segít neked azt a tartalomcsokrot
összeállítani, amivel sikeresen tudsz célközönségednek „udvarolni!”
Az email automatizálás előnyei
Ugyan érintettük már ennek az email automatizálás néhány előnyét, de most vegyük sorba, hogy mik is azok pontosan!
1. Céged hitelességének megalapozása
A folyamatos, értékes tartalom szolgáltatásával vállalkozásod hitelességét nagyban tudod növelni. Ez a célközönségedben azt az érzést kelti, hogy a kereskedelmi kapcsolaton túl is számítanak.
Mutassuk meg a célközönségednek, hogy valóban fontosak számodra!
2. Az email automatizálással sok követővel tudsz egyszerre kapcsolatot tartani
A céged hírlevelére való feliratkozás egy lehetőség. Lehet vele élni, de el is lehet utasítani. Aki mégis feliratkozik céges hírleveledre, az megbízik benned és kíváncsi arra a tartalomra, ajánlatra, amit kínálsz a számára. Email automatizálással kimondottan céged iránt érdeklődő emberekkel tudsz kapcsolatot tartani.
Tarts kapcsolatot a célközönséged igazi magjával!
DOLGOZZUNK EGYÜTT CÉGED SIKERÉN!
LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA!
3. Hatékony követőgenerálás
Az érdekes és hasznos tartalomra szinte mindenki fogékony. Ha ezzel valóban értéket is közvetítesz a célcsoportod felé, akkor igen könnyen olyan folyamatot is elindíthatsz, amelyben a tartalmadat és így a hírleveled már organikusan is képes lesz terjedni az arra fogékonyak között.
4. Kockázat nélküli email automatizáció magas megtérülési aránnyal
Ez a megtérülési arány is párját ritkítja a marketingmegoldások között! Kicsi a kockázat, mert kölcsönös az érdeklődés. Email marketing automatizálással szinte biztosra mehetsz!
Első körben törekedj a biztos lehetőségek kiaknázására!
5. Saját adatbázis
Az email marketing automatizálás alapja a saját adatbázis. Ezzel gyakorlatilag mindentől és mindenkitől függetlenné teszed magad, az adatok a sajátjaid, harmadik félnek nincs befolyása felettük és így minden esetben képes leszel a célközönségedet elérni.
Legyen közvetlen kapcsolatod a célközönségeddel!
6. Az email automatizálás nagymértékű rugalmasságra ad lehetőséget
Mivel a hírlevelek tartalmát a te céljaid és a célközönséged igénye szabja meg, ezért ez a marketing eszköz nagy játékteret enged. Minél nagyobb a feliratkozó bázisod, annál könnyebben tudod a célközönségedet szegmentálni és így az egyes csoportokra szabott hírleveleket tudsz kiküldeni.
Az email marketing automatizáció a tűpontos célzás marketinges szinonimája!
VAN EGY PROJEKTED SZÁMUNKRA?
BESZÉLJÜNK RÓLA!
Hírlevél marketing és e-mail automatizáció a Dog & Pony-tól
Ugyan az eddig leírtak nagyon egyszerűnek és kézenfekvőnek tűnnek, mégis a megfelelő hírlevél marketing kivitelezéséhez nem kevés szakértelemre van szükség. Itt jön képbe a Dog & Pony szakértő email marketing automatizáló csapata!
Segítségünkkel az egyszerű valóban egyszerűvé és egyben biztossá is válik!
1. Teljes körű hírlevél marketinget nyújtunk
Bízd ránk bármelyik részfolyamatot vagy akár az egész hírlevél marketing kampányt. Bármire is legyen szükséged, biztos lehetsz benne, hogy a Dog & Pony marketingcsapata mindenből a legtöbbet fogja neked kihozni!
2. A szükséges technológia biztosítása az email automatizáláshoz
Marketingcsapatunk elvégzi a hírlevél marketinghez és az email automatizációhoz szükséges összes technikai feladatot. Sőt, mindezt meg is mutatjuk neked, amennyiben végül a saját kezedbe vennéd az irányítást!
3 A hírlevél marketing tartalomkezelése
A tartalomnak elsődleges szerepe van egy hírlevél marketing kampány során. A Dog & Pony szövegírói és tartalomfelelősei ellenőrzik a már meglévő tartalom helyességét, megfelelősségét, elvégzik a szükséges korrekciókat és, ha kell, új tartalmat állítanak elő.
4 A landing page szerepe az e-mail automatizációban
Az email automatizáció felépítése során a Dog & Pony marketingügynökség webfejlesztői is kiveszik a részüket a munkából! A kampány során fontos, hogy céged hírlevelének olvasói hová is érkeznek, ha a levélben megadott linkre kattintanak. Ezért fontos, hogy egy olyan landing oldal álljon rendelkezésedre, amely külcsínét és belbecsét tekintve is céges céljaid elérését szolgálja.
5. Email sablon készítés
Az email automatizáció mellett a Dog & Pony szövegíró csapata a tartalomautomatizálásban is segítséget nyújt. Alap hírlevelekhez sablonokat is készítünk, így az egész levelezési folyamat bizonyos lépéseit a világ egyik legegyszerűbb marketingtevékenységévé tudjuk változtatni!
6. Email automatizáció
Bizonyos tartalmakat email automatizáció során is tudunk terjeszteni. Ilyen lehet például egy bemutatkozó vagy köszönőlevél, egy aktuális köszöntőlevél vagy egy kérdőív. Ezeket a tartalmakat is lehet frappánssá alakítani, ráadásul uniformitásuknak köszönhetően ezek a típusú emailek könnyen automatizálhatóak.
7. Jogszabályi keretek
Természetesen az adatgyűjtést és felhasználást szigorú szabályok mentén
lehet csak legálisan végezni. A Dog & Pony tapasztalt email marketing automatizációs csapatának a kisujjában van a szakma, így biztos lehetsz benne, hogy marketingtevékenységed mindig az aktuális jogszabályok, törvények és morális elvek mentén történik!
8. Csoportazonosítás személyre szabott hírlevél marketinghez
Hírlevél marketing során folyamatosan egyre nagyobb követőbázisra teszel majd szert. Egy idő után ezt a bázist is szegmentálni lehet, kell, így az adott alcsoportoknak igényeikkel és szokásaikkal egybevágó, személyre szabott hírleveleket tudunk kiküldeni.
9. A Te helyed a rendszerben
Te vagy a megrendelő, ez nyilvánvaló. Viszont amennyiben affinitást érzel rá, a Dog & Pony marketingcsapata szívesen bevon a hírlevél marketing kampány bármelyik lépésébe és meg is mutatja neked a rendszer működését, amennyiben azt inkább magad szeretnéd kezelni.
GYIK
GYAKORI KÉRDÉSEK SZOLGÁLTATÁSUNKKAL KAPCSOLATBAN
MI AZ A HÍRLEVÉL MARKETING?
A hírlevél marketing (más néven email marketing, mivel emailen keresztül szokás kiküldeni a hírlevelet) segítségével hatékonyan tudsz elérni olyan embereket, akik már érdeklődést fejeztek ki a céged termékei és/vagy szolgáltatásai iránt. Egy hírlevél pontos tartalma sok formát ölthet a céged profiljától függően, de a leggyakrabban alkalmazott példák közé tartozik a bemutatkozó levél (új érdeklődők számára), a hasznos és ingyenes tartalmak megosztása (kapcsolatfenntartás céljából), valamint az azonnali ajánlatok adása (tranzakciós célból).
MIK AZ EMAIL AUTOMATIZÁLÁS ELŐNYEI?
Az email automatizálás több szempontból is előnyös lehet a vállalkozásod számára:
- Segít megalapozni a céged hitelességét
- Hatékony módon tudsz új követőkre szert tenni
- Egyszerre több követővel is tudsz kapcsolatot tartani
- Alacsony kockázat mellett számíthatsz magas megtérülési arányra
- Saját adatbázist építhetsz
- Nagyobb adatbázis esetén már szegmentálhatod a saját célközönségedet