Arculattervezés: arculati kézikönyv és design készítés

 
Az első benyomásnak nem csupán a személyes találkozásoknál van kiemelkedő szerepe, hanem a cégek esetében is. Megjelenésünkkel akaratlanul is üzenünk környezetünk felé, ezért nem mindegy, hogy milyen a céged arculata. Az arculattervezés folyamatát tehát tekinthetjük úgy is, mintha egy ruhát terveztetnél a vállalkozásod számára.

 

A vállalkozásodra szabott arculatot szeretnél? Kérj ajánlatot!”

 

Arculattervezés: arculati kézikönyv és design készítés

 

Az arculattervezést alaposan kidolgozott lépések alapján végezzük el:

 

1. Előkészítjük az arculat megtervezését, valamint konzultációt tartunk, melynek során felmérjük, hogy mi is az pontosan, amire a vállalkozásnak szüksége lehet. Számba vesszük a tevékenységet, a célokat, továbbá azt, hogy az arculat milyen felületeken jelenik meg.

 

2. Az előkészítés és a konzultáció után következik a logó megtervezésének szakasza. A logó tervezése során többféle variációt hozunk létre, amelyekből aztán a megrendelő szabadon kiválaszthatja azt az egyet, amelyet véglegesíteni szeretne.

 

3. Ha a logó elkészült, akkor a layout megtervezése veszi kezdetét, vagyis az, hogy a logót milyen környezetben helyezzük el. Kiválasztásra kerül a betűtípus, a színvilág, valamint a motívumok is, amelyeket az arculati kézikönyvben sorolunk majd fel.

 

4. Az arculati elemek megtervezése után igény szerint teljes kis- és nagyarculatot tervezünk, az irodai anyagoktól kezdve a promóciós kiadványokig.

5. Az arculati kiadványok megtervezését követően kerül sor az arculati anyagok, vagyis a logó és az arculati kézkönyv átadására.

 

Egy megfelelően tervezett, és szigorúan betartott arculati kézikönyv nagy segítséget nyújthat egy cég identitásának kialakításában, ezért azt javasoljuk, hogy a vállalkozásod arculatának megtervezését, bízd bátran szakembereinkre!

Vállalati arculattervezés árak – ennyibe kerül a céges arculati kézikönyv

Vállalati arculattervezés árak – ennyibe kerül a céges arculati kézikönyvA tiszta és egységes arculat kialakításának legfontosabb alapkitétele a vállalati arculati kézikönyv megléte. Céges arculati kézikönyv nélkül ma már nem oldható meg az egységes kép továbbítása a potenciális ügyfelek felé.

ARC plakátkiállás 2016

ARC plakátkiállás 2016A Doktorok az Állatokért alapítvánnyal közösen indult a Dog & Pony az ARC 2016 pályázaton és örömmel jelenthetjük be, hogy a plakátunkat megszavazta a zsűri és kikerültünk a Felvonulási térre. Te vajon milyen fejet vágnál amikor kiderülne, hogy mind az 5 barátnőd terhes?
Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2016