Szövegírás szolgáltatás és tartalommarketing ügynökség
Dog & Pony
Tartalommarketing és SEO szövegírás
A tartalommarketing és a minőségi szövegírás a modern online marketing kampány alappillére. A jól összeszedett, friss és potenciális, vásárlóid számára releváns tartalom nemcsak a weboldalad forgalmát, de közvetetten az eladásaidat is növelheti!
Budapesti tartalommarketing ügynökségünk teljes körű tartalommarketing és szövegírás szolgáltatásokat kínál. Kollégáink a szöveges marketing tartalmak minden válfaját el tudják készíteni vállalkozásod számára, a PR cikkektől kezdve az egyedi blogokon át egészen a SEO optimalizált online tartalmakig! A tartalomgyártás teljes folyamatában segítünk, a tervezéstől egészen a teljesítmény mérésig. Minden cégnek szüksége van minőségi tartalmakra, amelyekkel elérhetik fogyasztóikat és értéket adhatnak át nekik a tiéd sem kivétel!
Ha érvényesülni szeretnél az online térben, bízd ránk a szövegírást!
A tartalomgyártás teljes folyamatában segítünk, a tervezéstől egészen a teljesítmény méréséig.
Dolgozzunk együtt céged sikerén!
Lépj velünk kapcsolatba
Miben tud segíteni egy tartalommarketing cég?
1. Stratégiai tervezés
Minden megfontolt üzleti döntés, így a tartalommarketing stratégia kialakítása is kutatással és tervezéssel kezdődik.
A tartalom stratégiai tervezésénél több tényezőt is fontos figyelembe venni. Ügynökségünk a terv kialakítása során először megvizsgálja a már megjelent, esetleg archivált tartalmakat, megnézi, hogy mi az, ami ebből felhasználható és mi az, amit újra kell írni.
Ezután kezdjük el a tényleges stratégiai tervezést, melynek során meghatározzuk a célokat, felmérjük a konkurenciát, valamint a kijelölt a fogyasztói szegmenst és ez alapján állítjuk össze az akciótervet.
A promóciós lehetőségek felkutatása után elkezdjük a tartalomkészítés stílusának, tematikájának és ütemének kialakítását, végül pedig felállítjuk a publikációs rendet a megfelelő csatornák célzásával. A tartalommarketing kampány folyamán pedig kijelöljük a tartalmak archiválásának illetve frissítésének ütemét is.
2. Szorosabb kapcsolat kialakítása a célközönségeddel
Minél több releváns és minőségi tartalmat tudsz produkálni a vállalkozásod profiljába illő témákban, annál inkább megmutathatod ügyfeleidnek a céged szakértelmét. A vállalkozásod iránti bizalom növelése hosszabb távon megerősíti helyzetedet a piacon.
A minőségi tartalom összeköti vállalkozásodat a jelenlegi ügyfélköröddel és segít bővíteni is azt. Minél több minőségi tartalom jelenik meg a weboldaladon, annál több forgalmat is szerezhetsz majd.
A Dog & Pony ügynökség segít cégednek egy valódi szakértőként feltűnni a piacon!
3. Lead kampány és vevőszerzés
A leadek szerzése minden vállalkozás növekedésének alapfeltétele. Bármit is szeretnél eladni a piacon, el kell tudnod érni a potenciális vásárlóközönséged.
Cégünk olyan szöveges tartalmakat tud biztosítani számodra, amelyekkel ez lehetséges. Olyan embereket célzunk meg szöveges webtartalmainkban, PR cikkeinkben és SEO szövegeinkben, akiket kereséseik alapján már érdekel a termék vagy szolgáltatás, amivel foglalkozol és szeretnének többet megtudni róla és/vagy meg is szeretnék vásárolni azt.
4. Jobb helyezés a Google találati listáján
A SEO (keresőoptimalizálás) az egyik legfontosabb marketing eszköz, amely egy vállalkozás sikerét hosszú távon is garantálni tudja. A SEO pedig szorosan összefügg a marketing szövegírással.
A minőségi tartalom segít weboldaladnak előrébb kerülni a Google helyezései között, ezáltal olyan emberek láthatják vállalkozásodat, akiket már alapból is érdekel a téma. Lehet, hogy csak informálódni szeretnének, de az is lehet, hogy már megvan az igényük és ki szeretnék választani a számukra ideális opciód versenytársaid és a te céged közül.
A Dog & Pony segít neked kitűnni a tömegből, hogy tartalmaid mindig informatívak, optimalizáltak és célcsoportod számára relevánsak legyenek!
5. Legyőzni a konkurenciát
Az online tér folyamatos telítődése mellett egyre nehezebb és nehezebb lesz kitűnni a tömegből. A fogyasztók számára millió+egy lehetőség áll rendelkezésre, így az ő döntésüket érdemes tartalommarketinggel segíteni.
Ha szöveges tartalmaddal megadod a válaszokat az emberek felmerülő kérdéseire, akkor sokkal nagyobb eséllyel fogják a te márkádat választani a versenytársaid helyett. Ezen felül pedig a tartalmaidon keresztül meg tudod mutatni, hogy miben és miért vagy jobb versenytársaidnál, valamint azt, hogy mi az, amit vállalkozásod képvisel. A márka arculatának kialakításában is fontos szerepe van tehát. Tartalommarketing ügynökségünk segít vállalkozásodnak céljai elérésében a stratégiától egészen a kivitelezésig!
Hagyd le a konkurenciát minőségi SEO szövegírás és PR cikk írás szolgáltatásainkkal!
Weboldalad tartalmának keresőoptimalizálásához az is hozzátartozik, hogy a szöveges tartalmak megfeleljenek mind az olvasóidnak, mind a Google algoritmusának. Ehhez egy előre felépített és kidolgozott SEO stratégia szükséges, ami alapján a megfelelő tartalmakat lehet legyártani a weboldal egyes aloldalaira.
A Dog & Pony tartalommarketing cég weboldalad tartalmának tervezésében, felosztásában, optimalizálásában, megírásában, sőt karbantartásában is segít! Az általunk gyártott tartalmakat cégünk folyamatos nyomon is tudja követni, előre meghatározott KPI-ok (Key Performance Indicator), azaz teljesítménymutatók alapján. Ez lehet:
a tartalomra irányuló forgalom
az organikus keresőtalálatok száma
a tranzakciók száma
vagy sok más, vállalkozásod számára releváns mutató is.
Amennyiben bővebben érdekelnek az általunk nyújtott tartalommarketing szolgáltatások, lépj velünk kapcsolatba!
Tartalommarketing árak
A tartalommarketing a gyakorlatban minden cégnél az adott vállalkozás méretéhez, profiljához és céljaihoz mérten kerül kialakításra. A különböző marketing szövegírás, PR és SEO cikkek, valamint az ezeket megelőző stratégiai és tervezési folyamatok is mind benne vannak a végső árajánlatban.
Mivel ezek személyre szabottak és az ügyfél igényeihez alakított szolgáltatásokat foglalnak magukba, ezért árajánlatot is egyedileg adunk minden kliensünknek. Az áraink a projektek számát, méretét és természetesen a befektetett munkaórák számát és a szövegek hosszát is figyelembe véve változik.
Ha fel szeretnéd dobni vállalkozásod online jelenlétét minőségi tartalmakkal, akkor kérj tőlünk egy személyre szóló árajánlatot!
Van egy projekted számunkra?
Lépj velünk kapcsolatba
GYIK
GYAKORI KÉRDÉSEK SZOLGÁLTATÁSUNKKAL KAPCSOLATBAN
MIT CSINÁL EGY TARTALOMMARKETING CÉG?
Tartalommarketing specialisták segítségével tervezi, rendszerezi, optimalizálja és készíti el céged számára a weboldaladon, vagy máshol megjelenő szöveges tartalmakat. Egy vállalkozás tartalommarketingjénél az is alapvetés, hogy illeszkedjen egy átfogóbb marketing stratégiába is, valamint a megfelelő célközönséghez jusson el.
Ebben segít az, ha egy marketingügynökség kezeli a tartalmaid, hiszen így össze tudják azokat hangolni a márkaarculattal, valamint keresőoptimalizálás segítségével a megfelelő célközönséghez is el tudják juttatni.
HOGY NÉZ KI A TARTALOMMARKETING A GYAKORLATBAN?
A tartalommarketing a digitális marketing egyik részterülete, amely az írott tartalmak tervezésére, optimalizálására, publikálására és teljesítményük mérésére fókuszál. Arra való, hogy a megfelelő célközönség megszólításával és bevonzásával generáljon forgalmat a cégednek, miközben releváns, informatív és érdekes tartalmakat biztosít olvasóid és leendő fogyasztóid számára. A minőségi tartalmak új vásárlók elérésében, valamint a régiek megtartásában is egyaránt tudnak segíteni vállalkozásodnak.
MIK LEHETNEK A TARTALOMMARKETING LEGFŐBB ELŐNYEI VÁLLALKOZÁSOD SZÁMÁRA?
A mai digitális marketingszférában a tartalom az egyik döntő elem. Az online térben szereplő vállalkozások sok különböző módon hasznosítják a tartalommarketinget:
- jobb kapcsolatot alakítanak ki fogyasztóikkal, növelik a kedvet a cég tevékenységének követése iránt
- növelik a vállalkozás online jelenlétét, valamint hitelességét a piacon
- segítenek a weboldal keresőoptimalizálásában
- növelik a leadek és az eladások számát
- előnyt jelenthetnek a versenytársakkal szemben az online térben
HOGYAN LESZ AZ ÉRDEKLŐDŐBŐL VÁSÁRLÓ A TARTALOMMARKETING SEGÍTSÉGÉVEL?
A megfelelően felépített és minőségi tartalmak több különböző módon is segíthetik az érdeklődők vevővé való konvertálását.
Minőségi szövegek megjelenésével céged weboldalán javíthatsz az internetes keresőkben (pl.: Google) való helyezéseden, valamint a márkád arculatát is fejlesztheted. A hozzáértő szemszögéből megfogalmazott tartalom szakértelmet sugall, a szakértelem pedig hitelességet jelent vállalkozásod számára. Minél inkább vagy autoritás a szakmádban, annál egyszerűbben tudod növelni az eladásaid számát. Ez mind a B2B, mind a B2C üzletekre igaz.