PPC kampány – ügynökségi hirdetéskezelés szolgáltatás
Mi az a PPC?
A PPC a pay-per-click (kattintásonkénti fizetés) rövidítése, a digitális marketing egy olyan modellje, amelyben a hirdetők minden egyes alkalommal díjat fizetnek, amikor valamelyik hirdetésükre kattintanak. Lényegében ez egy egyszerű módja annak, hogy egy vállalkozás látogatásokat vásároljon az oldalára, ahelyett, hogy ezeket a látogatásokat organikus módon próbálná „kiérdemelni”.
A hirdetés célja, hogy a kattintó felhasználót a hirdető weboldalára vagy alkalmazásába vezesse, ahol a felhasználó elvégezhet egy értékes műveletet, például egy termék megvásárlását vagy a kapcsolati űrlap kitöltését.
Dog & Pony – kampánykezelési szolgáltatások Budapesten
A sikeres kampánymenedzsment a hirdetési stratégiák és a költségvetés tervezésének alapos ismeretét igényli. Hirdetéskezelő csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik a nyereséges fizetett marketing stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában, beleértve a keresési, a közösség média és a Google Shopping kampányokat is. Az adatvezérelt meglátások, valamint a technológia és a kreativitás segítségével olyan hatékony hirdetéseket hozunk létre, amelyek valóban elérik a céljaidat. Legyen az forgalomnövelés, branding vagy a konverziók kimaxolása.
Miért válassz minket megannyi ügynökség közül? Azért minket a valódi eredmények hajtanak! Legyen szó webshopról vagy szolgáltatásról, PPC kampányainkat folyamatosan optimalizáljuk, hogy a KPI-okat (Key Performance Indicators, azaz hatékonysági mutatók) mielőbb túlszárnyalják. Több évnyi tapasztalatunk van B2B (business-to-business) és B2C (business-to-customer) leadszerző kampányok elindításában és menedzselésében, ezért tudjuk mi kell a sikerhez.
Dolgozzunk együtt céged sikerein!
Lépj velünk kapcsolatba
Hatékony PPC kampánykezelés
Mi nem csak elindítunk a siker felé, de végig is kísérünk az úton. Ehhez 3 fontos alappillére van szükség:
– tesztelés,
– mérés,
– optimalizálás.
1. Hirdetések tesztelése
Minden sikeres kattintás alapú kampány alapja a tesztelés. Amennyiben a hirdetési költségkeret engedi, leteszteljük a hirdetési grafikákat, szövegezést, landinget, célközönséget és az ügyfélszerzési tölcsért is, több hirdetés variációt létrehozva.
2. Kampányok mérése
A PPC hirdetések mérésének két szabálya van. Az első az, hogy mindig mindent mérni kell. A második szabály pedig az, hogy mindig mindent mérni kell! Hiszen honnan tudnánk, hogy hova jutottunk el, ha nem tudjuk, hogy honnan indultunk. A mérések megfelelő beállítása elengedhetetlen ügynökségünknél, tehát erre különleges hangsúlyt fektetünk a kampányok beállításánál.
3. Kampányok optimalizálása és skálázása
A méréseknek hála tudjuk, hogy mi működik és mi nem. Ami nem működik azt kijavítjuk, teszteljük és újra mérjük, addig amíg tökéletes nem lesz. Ami működik azt pedig fogjuk és a KPI-nak megfelelően skálázzuk.
PPC stratégia a kampánytervezéstől a hirdetéskezelésen át
A sikeres PPC hirdetések stratégiai megközelítést, alapos kutatást és elemzést, valamint technikai szakértelmet igényelnek a kitűzött célok eléréséhez.
Van egy projekted számunkra?
Lépj velünk kapcsolatba
PPC szolgáltatások a Dog & Pony marketing ügynökségtől
Ahhoz, hogy elérjük a kitűzött céljaidat, kezdetben megismerjük a termékeidet / szolgáltatásaidat, kielemezzük a konkurenciádat, lefektetjük a kampány alapjait (célközönség, költségkeret, KPI-ok), a legrelevánsabb kulcsszavakat összegyűjtjük és elindítjuk a kampányokat a Google Ads és Facebook Ads platfromokon. Számíthatsz ránk a hirdetés szövegek megírásában, valamint a grafikák létrehozásában is.
A Dog & Pony ügynökség szakemberei egy darab mutatóval mérik a sikerünket: a te vállalkozásod sikerével és növekedésével.
“Minden egyes forintot, amit elköltünk a kampányaid számára, úgy kezelünk, mintha a sajátunk lenne.”
Hogyan érheted el potenciális vásárlóidat/ügyfeleidet Google Ads hirdetés segítségével?
A Google hirdetási kampány (link) számos lehetőséget nyújt vevőszerzésre, keresési kampányoktól kezdve egészen a display remarketing kampányokig. A dog&pony-nál a céged profiljához igazítva alkalmazzuk ezeknek a funkcióknak a legcélravezetőbb ötvözetét.
Webshopod van? Akkor a Google Shopping és Google keresési kampányokra fektetnénk a legnagyobb hangsúlyt. Lead gyűjtés a cél? Erre elengedhetetlen egy jól felépített Google keresési kampány megfelelően strukturálva. Végül pedig mindkét esetben egy Google Display remarketing kampánnyal újra célozzuk az érdeklődő vásárlókat/ügyfeleket.
Hogyan érheted el potenciális vásárlóidat/ügyfeleidet a Facebook PPC segítségével?
A Facebook hirdetés (link) legnagyobb ereje a vizuális meggyőzésben és a pontos célzásban rejlik. Tévhit, hogy a Facebook nem alkalmas B2B kampányokra. Ugyanolyan hatékonysággal lehet magánszemélyeknek eladni a Facebook Ads segítségével, mint egy másik cégnek. Egy megfelelően összerakott Facebook kampány segítségével személyre szabott hirdetésekkel érheted el potenciális vásárlóidat/ügyfeleidet.
PPC kampány megtérülése – megéri befektetni?
A PPC-hirdetések rövid távon szinte minden esetben megérik a befektetett időt és tőkét, mert gyorsan és hatékonyan hoznak eredményeket. Fontos megjegyezni azonban, hogy a folyamatos kampánykezelés és optimalizálás elengedhetetlen ahhoz, hogy ne dráguljon be egy kampány.
Amennyiben ügynökséget terveznél bevonni, ezeket érdemes észben tartani. Ha szeretnél egy profi csapattal együtt dolgozni, akiknek a kisujjában van a kampánykezelés, küldj nekünk egy üzenetet!
PPC hirdetéskezelés árak
A PPC kampány árak két változóból állnak össze a Dog & Pony PPC ügynökségnél. Induláskor egy kampány felépítési árat, utána pedig egy havi kampánykezelési díjat számolunk fel.
A Google kampányindítás ára a projekt méretétől függően 90 000 Ft egyszeri díjtól kezdődik, míg a havi kampánykezelési díj minimum 60 000 Ft.
A Facebook kampányindítás ára a projekt méretétől függően 90 000 Ft egyszeri díjtól kezdődik, míg a havi kampánykezelési díj minimum 90 000 Ft.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
PPC VAGY SEO?
A kampány céljától függ. Az online marketing alapja minél több stabil lábon állni, ezért nem választanánk egyiket sem a másik helyett. Ami azonban fontos, hogy míg a SEO lassú víz partot mos alapon működik, addig a PPC az instant eredményekért felelős. A legjobb a kettőt együtt alkalmazni, mivel így érhetik el a legnagyobb eredményt a legrövidebb időn belül.
MILYEN PPC CSATORNÁKAT HASZNÁLUNK?
Nagy tapasztalattal rendelkezünk a kiemelt fizetett csatornákon: ez a Facebook és Google PPC. Mivel a legnagyobb és leghatékonyabb elérést a Google Ads és Facebook Ads biztosítja, ezért ezeket a platformokat tudjuk a leghatékonyabban kihasználni.
MEGÉRI A CÉGEMNEK PPC KAMPÁNYOKRA KÖLTENI?
Mindenképpen. Mivel a Google hirdetések kisebb és nagyobb költségvetéssel egyaránt működnek, bármilyen méretű vállalkozás/cég számára hasznosak lehetnek. A Facebook hirdetés és Google hirdetés költsége teljesítmény alapon működik és nagyon könnyen nyomon követhető a megtérülés, ezért a villámgyors eredmények szinte garantáltak.
Amellett, hogy egy hirdetés segítségével gyorsan lehet új potenciális ügyfeleket/vásárlókat szerezni, a PPC kampánynak a márkaismertség kiépítésében is komoly szerepe van.
MI AZ A PPC ÉS HOGYAN MŰKÖDIK?
A PPC (pay-per-click) egy online hirdetési modell, amelyben a webhelyek minden egyes alkalommal, amikor egy felhasználó rákattint valamelyik hirdetésre, egy meghatározott összeget fizetnek. Történelmileg a PPC kifejezést gyakran használják a fizetett keresésre, de a szélesebb körű licitálható médiára is használható, beleértve a display és a közösségi hirdetéseket.