Inbound marketing
ügynökség
Szolgáld ki célközönségedet a dog&pony segítségével!
Mit jelent az inbound marketing?
Az inbound marketing egy olyan marketing stratégia, amely értékes, a felhasználókra szabott tartalmak és élmények létrehozásával vonzza az ügyfeleket. Míg a outbound marketing olyan tartalommal zavarja meg a közönséget, amelyet nem mindig akarnak, addig az inbound marketing próbál az érdeklődő számára értékes és hasznos tartalmat nyújtani, és így teremteni kapcsolatot a vásárló/ügyfél és a cég között. Leegyszerűsítve, nem megszakítja a felhasználó figyelmét, hanem megpróbálja kiérdemelni azt.
Maga a kifejezés nehezen magyarosítható, a lényege hogy valaki egy szándék által vezérelve egy határozott cél felé halad, ebből adódóan leginkább „bevonzó marketingnek” nevezhetjük.
Az inbound marketing joggal lett bevált marketing eszköz az elmúlt években. Ahelyett, hogy egy cég saját maga reklámozására fókuszálna, inkább arra törekedik, hogy kiszolgálja az ügyfeleit a számukra értékes információval.
Az outbound módszerekkel ellentétben, amelyek megszakítják a közönség természetes böngészési folyamatát, az inbound célja, hogy összekapcsolja cégét a vevőivel ott, ahol keresik, amikor keresik, és olyan módon, amelyet örömmel látnak.
Dolgozzunk együtt céged sikerein!
Lépj velünk kapcsolatba
Inbound marketing vs. outbound marketing – mi a különbség?
Az inbound marketing olyan tevékenységek gyűjteménye, amelyek a vásárlókat a márka felé vonzzák, miközben ők online keresgélnek. Az outbound módszerekkel ellentétben, amelyek megszakítják a közönség természetes böngészési folyamatát, az inbound célja, hogy összekapcsolja cégét a vevőivel ott, ahol keresik, amikor keresik, és olyan módon, amelyet örömmel látnak.
Az outbound marketingtől eltérően jelen esetben nem kell harcolnai a potenciális ügyfelek figyelméért, mivel a felhasználók számára értékes tartalmak által teremti meg a bizalom és a hitelesség érzését, amelyeket a célközönség úgy ítél meg, hogy megoldást nyújtanak a problémáikra.
Habár mindkét fő iránynak van létjogosultsága, általában azt mondhatjuk, hogy a marketing világa egyre inkább az inbound felé mozdul el.
Mit csinál egy multichannel inbound marketing ügynökség ?
A célközönség az esetek többségében nem egy helyen található meg, ezért ezzel a módszerrel több csatornát is kiaknázhatunk, hogy eljuttassuk az értékes üzenetet/tartalmat a potenciális vásárlókhoz.
Technikailag ezek széles spektrumon, több csatornán mozognak:
- tartalomgyártás weboldalra
- keresőoptimalizálás (SEO)
- blog
- e-mail marketing
- közösségi médián keresztüli érdekes tartalmak (blogbejegyzések, tanulmányok, e-könyvek, videók) megosztása
- linképítés
- landing oldal optimalizálás
- kulcsszó-optimalizálás
A fő célja a forgalomgenerálás és az, hogy megkereséseket/vásárlásokat generáljon a vásárlási szándékú kulcsszavakra.
Az inbound marketing során az egyes vásárlási folyamat-szinteken, olyan személyre szabott ajánlatok, landing oldalak, illetve egyéb automatizált megoldások vezetik az érdeklődőket, amelyek szinte észrevétlenül terelik a potenciális fogyasztót a tényleges vásárlásig.
A számodra legmegfelelőbb csatorna a közönségedtől függ: hol szeretnek tartalmat fogyasztani, milyen közösségi médiacsatornákat részesítenek előnyben, és milyen típusú médiával foglalkoznak a legtöbbet? Valószínűleg a többcsatornás megközelítés a legjobb.
A vállalkozásodnak megfelelő csatorna meghatározásához először meg kell határozni marketing célokat vagy KPI-okat (Key performance indicator – kulcs hatékonysági mutatók), majd a Google Analytics segítségével mérni a különböző csatornák teljesítményét, hogy lehessen látni, mi működik a legjobban a célközönséged számára.
Van egy projekted számunkra?
Lépj velünk kapcsolatba
Inbound marketing – megéri a befektetést?
Az inbound marketing megtérüléséhez időre és erőforrásokra van szükség. Ugyanakkor hosszú távon nagyon hasznos lehet céged értékesítése szempontjából. Ezek mellett építi a márkaismertséget. Az értékes tartalmak rendszeres létrehozásával és terjesztésével nagy lehetőség nyílik arra, hogy az ügyfelek megismerkedjenek a márkáddal. Mindemellett, több forgalmat generál és olcsóbban szerez lead-eket/vásárlásokat. Hogy megéri-e a befektetést?
Mindenképp! Mivel az olyan outbound marketing eszközök, mint a hideghívás és az e-mail-spammelés egyre inkább a múlté, soha nem volt még jobb alkalom arra, hogy időt, energiát és pénzt fektess az inbound marketingbe.
Ugyan a legtöbb vállalkozás számára lassan térül meg, hatékonyabb lead-eket és vásárlásokat generál, illetve több márkahű ügyfelet hoz létre.
A Dog & Pony inbound marketing ügynökség széles eszköztárának ismeretével és kombinálásával új vásárlókat szerezhet cégednek, miközben a meglévő ügyfeleidet márkahűségre sarkallja.
Inbound marketing árak
Inbound marketinggel kapcsolatos szolgáltatásainkat céged igényeire szabjuk. Az egyszeri díjas tervezési konzultáción kialakítjuk a számodra leghatékonyabb stratégiát. Ezt követően pedig melletted leszünk a megvalósításban is, legyen az havi szintű folyamatos közösségi média menedzsment, a weboldalra történő tartalomgyártás vagy landing oldal optimalizálás. Ennek a díja változó, jellemzően havonta minimum 100.000 Ft díjjal számolhatsz. Az ár a befektetett munkaórákhoz igazodva változik. Egyéni árajánlat kéréséhez lépj kapcsolatba velünk!
Kezdd el kiaknázni az inbound marketing erejét!
Nem számít, milyen marketing stratégiát használsz, mindig lényeges, hogy lépést tarts a folyamatosan változó marketing világával. A Dog & Pony marketing ügynökség segít céged inbound marketing stratégiájának kiépítésében a tervezéstől a megvalósításig. Ezenvszolgáltatásaink már számos ügyfelünknek hozták el a várt eredményt, tartozz Te is közéjük!
DOLGOZZUNK EGYÜTT CÉGED SIKEREIN!
Lépj velünk kapcsolatba!
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
MŰKÖDIK AZ INBOUND MARKETING? MIÉRT HATÉKONY?
A válasz röviden: igen. Az inbound marketing azért működik, mert a hagyományosabb outbound marketing módszerekkel szemben ez a módszer soha nem szakítja meg a célközönséget olyan tartalommal, amelyre nem kíváncsiak, amikor éppen valami mással vannak elfoglalva. Ehelyett arra összpontosít, hogy kapcsolatot teremtsen a felhasználókkal, amikor azok éppen aktívan keresik a választ a problémájukra.
HOGYAN JAVÍTHATÓ AZ INBOUND MARKETING STRATÉGIA?
Az inbound marketing számos különböző tényezőre támaszkodik annak érdekében, hogy több lead-et és ügyfelet szerezzen számodra. Meg kell győződni arról, hogy a weboldalad SEO-jának 3 pillére rendben van (onsite, offsite, technikai), optimalizálni kell a landing oldalaidat, meg kell találni a célközönséged által használt legrelevánsabb kulcsszavakat, javítani kell a tartalmi stratégiát és még sok minden mást. Egy inbound marketing ügynökség felbérlése segíthet azonosítani, mely területekre kell először összpontosítani.
ÉRDEMES KISZERVEZNEM AZ INBOUND MARKETING TEVÉKENYSÉGEKET EGY MARKETING ÜGYNÖKSÉGNEK?
Mivel a sikeres inbound marketing meglehetősen összetett lehet, sok vállalkozás dönt úgy, hogy inkább megtakarítja azt az időt és pénzt, amit erre fordítana és kiszervezi ezt a létfontosságú feladatot egy ügynökségnek. Egy teljes körű digitális szolgáltatást nyújtó ügynökség rendelkezik minden szükséges szaktudással és eszközzel ahhoz, hogy összehangolja céged minden meglévő elemét, és szükség esetén újakat hozzon létre. Mindezt annak érdekében, hogy segítsen több ügyfelet vonzani vállakozásodnak!
INBOUND MARKETING – MENNYIRE GYORSAN VALÓSÍTHATÓ MEG?
Nehezen meghatározható ez az időtartam, mivel több változó is szerepet játszik; a vállalkozásod iparága, a jelenlegi weboldalad teljesítménye, a tartalom mennyisége/minősége és gyakorisága, a blogok gyakorisága és még sok más tényező. Ez azt jelenti, hogy az eredmények megjelenésének üteme attól függ, hogyan vannak a korábban említett tényezők kidolgozva.