Lead generálás –
Az online ügyfélszerzés
hatékony fegyvere
Lead generálás a dog and pony marketing ügynökség által
Az embereket már nem vonzzák olyan könnyen a mindent ígérő közösségi média reklámok, és az agresszívabb direkt marketing stratégiák sem olyan hatékonyak, mint régen. Ehelyett a tényleges minőségi tartalom a kulcs az új és a meglévő ügyfelek megszólításában. Itt jön képbe a lead generálás.
Mi a lead generálás?
A lead generálás célja a potenciális ügyfelek érdeklődésének felkeltése a jövőbeli eladások növelése érdekében. Számos vállalat értékesítési folyamatának kulcsfontosságú része.
Ennek a folyamatnak az előnyei teljesen egyértelműek: a vállalkozásod jellemzőinek megfelelően több értékes lead szerzése az értékesítés növekedését fogja eredményezni.
Online marketing ügynökségünk készen áll arra, hogy versenyképes B2C és B2B lead generáló kampányokkal célozza meg potenciális vásárlóidat. Az online ügyfélszerzés a mai napig az egyik leghatékonyabb érdeklődőket bevonzó marketing stratégia. Fontos azonban, hogy a lead kampányokat olyan szakember vagy szakértő csapat csinálja, aki sokéves tapasztalattal rendelkezik ebben. Mielőtt elmondjuk, miért éri meg kiszervezni a lead generálást martketingügynökségünknek, jobb tisztázni pár dolgot a témával kapcsolatban.
Dolgozzunk együtt céged sikerein!
Lépj velünk kapcsolatba
A lead generálás alapjai
Mit jelent a lead?
A lead az, aki érdeklődést mutat egy vállalat termékei vagy szolgáltatásai iránt, de még nem biztos, hogy készen áll a vásárlásra. Az emberek többféle módon is kifejezhetik érdeklődésüket, például egy ingyenes útmutató letöltésével, egy kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével vagy egy közösségi média fiók követésével
Ugyan egy vállalat kezdeményezheti a kommunikációt először (például hideghívással), ez a megközelítés általában nem teljesít jól. Ezért sok cég próbál meg leadeket generálni. Az így megszerzett leadek nagyobb valószínűséggel érdeklődnek őszintén a termékeid, szolgáltatásaid vagy márkád iránt, mint azok akik sosem hallottak még a vállalkozásodról.
Hogyan működik a lead generálás?
A digitális marketingben a lead generálás továbbra is az emberek azonosítására, vonzására és potenciális ügyfelekre való átalakítására összpontosít, de online csatornákat és stratégiákat használ. Néhány példa: fizetett hirdetések futtatása a közösségi médiában, ingyenes termékkipróbálási lehetőségek kínálása egy weboldalon keresztül, valamint e-mail marketing kampány indítása.
Miért fontos az online ügyfélszerzés?
Az online ügyfélszerzés több okból is fontos a B2B és B2C vállalkozások számára. Elsősorban azért, mert egy megfelelően összerakott kampány minőségi megkereséseket eredményez céged számára. Innen csak az értékesítésen múlik az érdeklődők vásárlókká való konvertálása.
Az új ügyfelek szerzése támogatja az egészséges üzleti növekedést:
Leadek nélkül a vállalat nem tud növekedni. Bár kaphatsz ajánlásokat, ezek gyakran nem elegendőek ahhoz, hogy vállalkozásod úgy növekedjen, ahogyan szeretnéd. Szükséged van arra, hogy bevonz és konvertálj új érdeklődőket. A lead generálás ezt biztosítja.
A online ügyfélszerzés természetes átmenetet kínál az érdeklődőtől a vásárlóig:
A leadgenerálással a céged is zökkenőmentes vásárlói utat biztosíthat. Az emberek a saját tempójukban léphetnek át érdeklődőből vásárlóvá, például egy kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével.
Ha a célod az új ügyfelek szerzése, vedd fel velünk a kapcsolatot és mi azonnal belevágunk a lead gyűjtésbe!
Hogyan fejlesztjük céged a lead generálás kiaknázásával
A titkunk egyszerű: az általunk megtervezett kampányok tudatosan vonzzák az előre meghatározott célközönséget. Az érdeklődések érkezhetnek a weboldal kapcsolati űrlapjűán keresztül, egy erre felépített landing oldalon keresztül vagy akár egy közösségi média felületen létrehozott űrlapon keresztül.
A lead generálás valójában sokkal komplexebb tevékenység, mint ami az eddigiekből esetleg kirajzolódna. A kampány során ugyanis többféle elem és megoldás összhangja hozza el a valódi sikert. Az online lead alapú kampány megvalósítás előtt, első lépésként, kielemezzük a piacot és a célcsoportodat, azért, hogy a Veled együtt meghatározott céloknak leginkább megfelelő stratégiát dolgozhassuk ki.
Amennyiben minket választasz online ügyfélszerzés céljából, ezekre az előnyökre számíthatsz:
1. A márkaismertséged növekedni fog
A lead generálás kiváló módja annak, hogy a potenciális ügyfeleket megismertesse a márkáddal. Többet fognak megtudni a termékeid, szolgáltatásaid részleteiről és azok használatának előnyeiről. Emellett a leadek ápolásával segítünk abban, hogy elkezdj kapcsolatot építeni potenciális ügyfeleiddel, a megfelelő tartalom használatával az értékesítési tölcsér megfelelő szakaszában. Az online ügyfélszerzés nagyon hatékony marketingstratégia, hiszen így növelheted márkád hitelességét: célközönséged jobban megbízik majd vállakozásodban.
2. Megcélozhatod a releváns célközönséget!
A Dog & Pony ügyfélszerző szolgáltatásaival megcélozhatod a számodra legrelevánsabb célközönséget (kor, lakhely, érdeklődési kör, stb.), és többet tudhatsz meg az igényeikről és preferenciáikról. Így termékeid vagy szolgáltatásaid értékét az ő érdeklődési körükhöz igazíthatod!
Mégis, a leadgenerálás nem csak a mennyiségről szól: a minőségről is. Cégünkkel gondoskodunk arról, hogy releváns leadeket kapj azáltal, hogy a valódi potenciális ügyfeleket célozzuk meg. A magasabb minőség magasabb konverziós arányt jelent!
3. Olcsóbb, mint a legtöbb hirdetés
Igen, ez valóban igaz! A lead generálás hatalmas előnye, hogy ha jól van kidolgozva a kampány, sokkal költséghatékonyabb, mint más fizetett kampányok. Ha olyan hirdetési megoldást keresel, ami nem kerül túl sokba, mégis hatékony, akkor jó helyen jársz.
4. És persze: több profit
Több érdeklődő, több potenciális vásárlót jelent céged számára. A Dog & Pony által kezelt minőségi lead kampányok a számodra megfelelő, minőségi leadek gyűjtésére vannak optimalizálva. Így az értékesítési folyamatot jobban a kezedben tudod tartani, ami több eladást, azaz több profitot jelent.
A professzionális online ügyfélszerzés szolgáltatásainkkal a Dog & Pony gondoskodik arról, hogy ahelyett, hogy te próbálnál új ügyfeleket találni, az új ügyfelek találjanak meg téged!
Mi az a B2B lead generálás, és miben különbözik?
A B2B lead generálás a business-to-business lead generálás rövidítése. Azok a cégek használják ezt a stratégiát, amelyek elsősorban más vállalkozásoknak értékesítik termékeiket vagy szolgáltatásaikat.
Az érdeklődéstől a konvertálásig általában egy hosszú út vezet, ami egy egyszerű lépéssel kezdődik. Egy tipikus értékesítési tölcsérben ez a lépés a B2B lead generálás. A folyamat során összegyűjük a potenciális ügyfelek adatait – például a nevet, az e-mail címet, a vállalat nevét és a munkakörét, és ezeket az információkat felhasználva személyre szabott ajánlatokat lehet az érdeklődő cég számára készíteni.
A B2B különbözik a business-to-consumer (B2C) lead generálástól, ahol a termékeket és szolgáltatásokat közvetlenül a fogyasztóknak értékesítjük. A B2C és a B2B vállalkozások is más-más helyeken találnak leadeket – ami azt jelenti, hogy ha ugyanazokkal a stratégiákkal próbálunk potenciális ügyfeleket találni, mint egy B2C vállalat, akkor kudarc lesz a vége.
Ezért kiemelkedően fontos, hogy a megfelelő online marketing stratégiák mellet a célnak megfelelő kommunikáció kapjon teret. A Dog & Pony lead generáló ügynökség a lehető legalacsonyabb áron hoz minőségi leadeket céged számára, legyen szó B2B vagy B2C kampányokról. Vedd fel velünk a kapcsolatot mielőbb és aknázd ki a cégedben rejlő potenciális lehetőségeket!
Megéri lead generálásra költenem?
A rövid válasz: igen.
De a lead generálásnak sokféle típusa létezik, és ez a vállalatod tevékenységétől függ, hogy melyik fog számodra a legjobban működni. Emellett pedig fontos, hogy olyan ügynökségre vagy szakemberre bízd ezt a feladatot, akik korábban már a legtöbb iparágban működtettek lead kampányokat. Hogy ez miért fontos? Ahány terület, annyi féle stratégia létezik. Az első számú cél, hogy a kampányok megfelelő minőségben hozzanak érdeklődőket, olyan mennyiségben, ami még nem megy a színvonal minőségére. Ezért mindenképpen azt ajánljuk, hogy egy több éves tapasztalattal rendelkező, a mai trendeket követő digitális marketing céget keress meg, ha az új ügyfelek szerzése a célod.
A Dog & Pony szakképzett csapata már számos szektorban bizonyította, hogy a megfelelő stratégiával és kivitelezéssel elsőrangú leadek szerezhetők mind B2B és B2C cégek számára. Tartozz te is közéjük!
Lead generálás árak
A lead generálás ára a kampány méretétől és időtartamától is függ. Induláskor számolunk egy kampány tervezési és felépítési árat, melynek összege egyszeri 80-90.000 Ft. Ezt követően pedig havi szinten számlázunk ki a kampányok optimalizálására és a kezelésére 60.000 Ft.
VAN EGY PROJEKTED SZÁMUNKRA?
Lépj velünk kapcsolatba
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Miért van szükség lead generálásra?
Mert ez egy különösen hatékony módja annak, hogy több eladást és ügyfelet hozzon, ráadásul mindenféle vállalkozásnál működik, legyen az B2C vagy B2B. Ha céged növekedésére törekszel, a lead generálás olyan alapvető folyamat, amelyet aligha engedhetsz meg magadnak, hogy figyelmen kívül hagyj. Ez egy nagyszerű módja annak is, hogy versenytársaid előtt maradj azáltal, hogy minőségi tartalommal vonzod be potenciális ügyfeleidet.
Mit jelent a lead generálás a digitális marketingben?
A leadgenerálás az online marketingben alkalmazott módszer, amely a potenciális ügyfelek érdeklődésének felkeltésére szolgál, amíg azok nem állnak készen arra, hogy fizessenek a céged termékeiért és szolgáltatásaiért. Ez jellemzően egy „értékesítési tölcséren” keresztül történik, ahol a leadeket különböző érdeklődési szintek szerint különítjük el, és különböző marketing taktikákkal célozzuk meg őket..