Facebook és Instagram nyereményjáték indítás ⚡
Bízd a promóciód szervezését a Dog & Pony-ra!
Milyen előnyöd származhat egy Instagram vagy egy Facebook nyereményjáték hirdetéséből?
A közösségi média elhanyagolása egy üzlet felfuttatásában vagy bővítésében nagy taktikai hiba. A közösségi média, mint amilyen a Facebook is, egy tökéletes platform termékeid, szolgáltatásaid népszerűsítésére, új ügyfelek szerzésére, illetve a már meglévők aktivizálására. Egy Facebook vagy Instagram nyereményjáték hirdetése során a részvevők tehát óhatatlanul is céged, termékeid és szolgáltatásaid nagyköveteivé válhatnak.
Szerezz még több céged mellett elkötelezett vásárlót egy Facebook nyereményjáték indításával!
A Facebook és Instagram nyereményjátékok helye a céges marketingben
Mindamellett, hogy egy Facebook nyereményjáték indítása a céges marketing játékos oldala, komoly tervezést és előkészületeket kíván, hogy elérjük vele a kívánt hatást és célokat. Ebben tud vállalkozásod számára segíteni a Dog & Pony!
Első körben fontos azt tisztázni, hogy egy Facebook nyereményjáték létrehozásával mi is a célod. Ez az első pont, ahol a Dog & Pony szakértő marketingcsapata belép a folyamatba. A cél ugyanis lehet:
– új ügyfelek és Facebook/Instagram követők toborzása
– a meglévő közösség, ügyfélbázis aktivizálása
– vállalkozásod Facebook/Instagram oldalának népszerűsítése
– új termékek, szolgáltatások népszerűsítése
Legyen a Facebook nyereményjáték céges marketinged szerves része!
Instagram vagy Facebook nyereményjáték létrehozása: melyik platform a legalkalmasabb?
Lehetünk bármennyire is híve a hagyományos marketingmegoldásoknak, megpróbálhatjuk megspórolni az online jelenlét által megkívánt időt, energiát és munkát, de ezzel saját magunk lennénk a cégünk exponenciális fejlődésének a gátjai.
Jelenleg a Facebook a legnépszerűbb közösségi médium. Ha egy Facebook vagy Instagram nyereményjáték indításában gondolkodsz és csak egy platformra szeretnél koncentrálni, akkor az a Facebook legyen! A Dog & Pony online marketing csapata harcedzett a Facebook nyereményjátékok létrehozásában, így döntéseddel már egy járt útra lépsz!
Célozz a Facebookra és lőj vállalkozásod célközönségére!
Hogyan segíthet a Dog & Pony Facebook nyereményjáték indításában és promóciók szervezésében?
A Dog & Pony Facebook promóció szervezésében jártas marketingcsapata megtervezi, lebonyolítja és utánköveti céged Facebook
nyereményjátékának minden egyes lépését!
1. Állítsunk fel konkrét célokat!
Csak akkor lehet megfelelő befektetés arányú megtérülésre számítani, ha tisztán azonosítható célokat tudunk felállítani. A Dog & Pony marketingcsapata ezért először is mélyrehatóan megismerkedik cégeddel és annak működésével, hogy körvonalazni tudjuk, mire is van cégednek
szüksége egy Facebook nyereményjáték indítása esetén:
– Több email feliratkozóra?
– Új ügyfelekre?
– Minél több résztvevőre?
– Egy akció vagy kedvezmény széleskörű népszerűsítésére?
Tiszta célok, azonosítható feladatok!
2. Facebook nyereményjáték létrehozása: ösztönözzük a követőidet a részvételre!
Lehet céged bármennyire is szimpatikus és könnyen azonosulható, azért ne feledjük, egy nyereményjátékban való részvétel igazi célja maga a nyeremény!
Sok cég a Facebook nyereményjáték létrehozásaa során elköveti azt a hibát, hogy olyan nyereményt választ, ami köszönőviszonyban sincs cége termékeivel vagy szolgáltatásaival. A Dog & Pony marketingcsapata segít kiválasztani azt a díjat, amely értékében, minőségében és fajtájában a legmegfelelőbben képviseli cégedet és szolgálja a Facebook nyereményjáték szervezésének a céljait.
Befektetés nélkül nincs haszon!
DOLGOZZUNK EGYÜTT CÉGED SIKERÉN!
LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA!
3. A nevezés feltételeinek kényes egyensúlya
A Dog & Pony profi szakemberei pontosan ki tudják mérni az egyensúlyt a nagyszámú résztvevő játékra való ösztönzése és a teljesítendő feladat nehézsége között. Számos feltételt szabhatunk – mint amilyen például céged Facebook oldalának megosztása – viszont, mint mindennek egy Facebook vagy Instagram nyereményjáték során, a feltételeknek is céged marketingcéljait kell szolgálnia!
A játék csak akkor izgalmas, ha valódi feladatot rejt magában!
4. Legyünk képesek elérni a nyertest!
Céges Facebook nyereményjátékod nyertese lesz céged, márkád, terméked igazi nagykövete. A befektetett munka jó része megy kárba, ha a játék végén nem tudjuk elérni a nyertest, ezért nagy figyelmet kell arra fordítani, hogy már a nevezés során minden olyan adatot begyűjtsünk, amivel aztán könnyen elérhetjük a nyertest, nyerteseket!
A nyereményjáték nem nyereményjáték nyertes nélkül!
5. A Facebook nyereményjáték hirdetésének kezdő lépése
A Facebook nyereményjáték hirdetésének az első lépése a posztolás. Ennek a neuralgikus pontjai a mikor, mit és milyen gyakran. Na, ezek azok a pontok, ahol cégednek igazán szüksége leszvan a Dog & Pony gyakorlott marketingcsapatának segítségére!
Már az első lépéssel nyomot fogunk hagyni!
6. TikTok, Instagram: népszerűsítsük céged Facebook nyereményjátékát más platformokon is!
Egy Facebook nyereményjáték hirdetés nemcsak a Facebookra korlátozódik! És, ha már lehetőség kínálkozik ennél szélesebb körben is promóciót szervezni, miért is hagynánk ki ezt a ziccert?
A promóciót megszervezhetjük egyéb közösségi platformokon is, mint amilyen a TikTok, de szervezhetünk belőle Instagram nyereményjátékot is. Manapság az Instagram és a TikTok népszerűsége kezd felzárkózni a Facebookhoz. Ha csak egy pici energiával kerül többe, miért ne szervezzünk nyereményjátékot több közösségi média platformon is?
Több megjelenés, nagyobb célközönség, szélesebb körű ismerettség. Ez ilyen egyszerű!
DOLGOZZUNK EGYÜTT CÉGED SIKERÉN!
BESZÉLJÜNK RÓLA!
A Facebook nyereményjáték és promóció szervezése nem ér véget a nyeremények kiosztásával
A promóció szervezésével és lebonyolításával még csak a Facebook nyereményjáték felénél járunk. Nézzük hát, milyen feladat vár még a Dog & Pony csapatára!
1. Maradjunk lendületben!
A nyereményjáték befejeztével újabb alkalom nyílik felvenni a kapcsolatot a jelentkezőkkel! Céged emberközeli arcának megmutatása nyilván megköveteli a játékban történt részvétel megköszönését, továbbá itt újabb alkalmunk nyílik céged termékeinek, szolgáltatásainak népszerűsítésére, újabb promóciók szervezésének meghirdetésére és a soron következő nyereményjátékok promotálására.
A Dog & Pony maximalizálja a Facebook nyereményjáték hirdetésben rejlő lehetőségeidet!
2. Megérte? Feltétlenül!
Egészen sokáig a célközönséged tudatában tarthatod nyereményjátékod és annak eredményeit. A Dog & Pony szövegíró gárdája készíthet blogokat, cikkeket, a részvételt megköszönvén kioszthatunk nyereménykuponokat, vagy akár interjút is készíthetünk a nyertessel. A lehetőségek tárháza szinte végtelen.
Bízd a Dog & Pony szakembereire, hogy kihozzák a lehető legtöbbet Facebook nyereményjátékodból!
3. Mennyire voltunk ügyesek?
A teljesítménymérés nemcsak szakmai kritérium, de fontos visszajelzés is arról, hogy megérte-e a Facebook nyereményjáték indításaot szerveznünk, mennyire érte meg, szervezzünk-e a továbbiakban is nyereményjátékokat az Instagramon is, illetve ha igen, kell-e és milyen változtatásokat eszközöljünk.
Lássuk, meddig jutottunk el és, hogy mit kell legközelebb túlteljesítenünk!
GYIK
GYAKORI KÉRDÉSEK SZOLGÁLTATÁSUNKKAL KAPCSOLATBAN
MIÉRT ELŐNYÖS EGY INSTAGRAM NYEREMÉNYJÁTÉK HIRDETÉSE?
Egy jól megszervezett Facebook vagy Instagram nyereményjáték hirdetése során a résztvevők termékeid és szolgáltatásaid nagyköveteivé válhatnak. Ennek a módszernek a játékossága remek lehetőséget ad arra, hogy új potenciálos vásárlóknak ragadd meg a figyelmét, és, hogy egyben aktivizáld a meglévő fogyasztói bázisodat. Ráadásul népszerűsítheted saját Facebook vagy Instagram oldaladat, és akár új termékeket vagy szolgáltatásokat is bemutathatsz. Ez persze komoly előkészületeket követel meg, amiben sokat segíthet egy profi marketingügynökség.
HOGYAN ZAJLIK EGY FACEBOOK NYEREMÉNYJÁTÉK INDÍTÁSA?
Egy tapasztalt online marketingügynökségnél a következőképp zajlik egy Facebook nyereményjáték létrehozása:
1) Konkrét célok felállítása. Mit szeretnél elérni?
2) A megfelelő nyeremény kiválasztása. Ösztönözni kell a követőidet a részvételre!
3) A Facebook nyereményjáték szabályainak és feltételeinek a tisztázása.
4) Nevezéshez szükséges adatok begyűjtése. El kell tudni érni a nyertest!
5) A Facebook nyereményjáték időzítése: mikor, mit, és milyen gyakran posztoljunk?
6) A Facebook nyereményjáték népszerűsítése más platformokon: Instagram, TikTok!
7) A nyereményjáték eredményeinek értékelése.