Instagram hirdetés- és kampánymenedzsment
Instagram hirdetés – mit kell tudni róla?
Képzelj el egy olyan hirdetési eszközt, amely segít leendő ügyfeleidet irányultságuk, érdeklődési körük és online viselkedésük alapján elérni. Egy olyan eszközt, amely időt és pénzt takarít meg azáltal, hogy optimalizálja hirdetéseid célba juttatását, illetve hogy az üzeneteid kimondottan a célközönségednek szóljanak.
Az Instagram hirdetéskezeléssel mindezt egy csomagban kézhez kapod. Ez egy bizonyított platform, ezért manapság már számtalan cég és marketinges szakember használja eredményesen, mivel a közösségi médiában rejlő lehetőségek segítségével meglehetősen nagy növekedési potenciált lehet elérni. Csupán a megfelelő technikai és stratégiai módszereket kell személyre szabni.
Miért hasznos az Instagram hirdetés?
A bőség zavarában nehéz lehet eldönteni, hogy mire is optimális fordítani a marketingre szánt költségkeretet. Az Instagram hirdetés három szempontból lehet vonzóbb az összes többi lehetőségnél:
1. Aktív és elkötelezett felhasználói bázisból származó forgalom
A mindennapokban gyakran online tartjuk a kapcsolatot a családdal és a barátokkal és bármennyire is vonakodunk beismerni – ez rendkívül addiktív. A felhasználók nagyon sok időt töltenek a Facebookon, amelyhez hozzáadódik a Messengeren és az Instagramon eltöltött idő is. Mivel e két utóbbi platform ugyancsak a Facebook tulajdonában van, így a hirdetők a Facebookon keresztül ezekhez is hozzáférnek. Az Instagram hirdetés (link az Instagram hirdetések oldalra) a Facebook Ads kezelőfelületről is elérhető, amely rengeteg aktív, már elkötelezett felhasználót jelent, akiket mind a saját landing oldaladra tudsz ezzel irányítani.
2. Az ügyfelek demográfiai adatok, érdeklődési körök és online viselkedés alapján történő megcélzása
Az Instagramon a felhasználók olyan személyes információkat osztanak meg ismerőseikkel, barátaikkal és családtagjaikkal, mint amilyenek például egy nyaraláson készült képek, újonnan felfedezett dalok vagy akár kapcsolati státuszok. Az Instagramon keresztül a Facebook ezeket az adatokat begyűjti, majd minden felhasználóról készít egy profilt. Ezek a profilok aztán a platformon hirdetők számára lehetőséget nyújtanak a célközönség minél pontosabb azonosítására, így az ideális ügyfél nagyobb valószínűséggel válik elérhetővé.
3. Márkaismertség generálása
A legtöbb vállalkozás rendelkezik üzleti Instagram oldallal, amelyet elsősorban követőivel és ügyfeleivel való kapcsolattartásra használ. Ha úgy döntesz, hogy fizetett hirdetéseket veszel igénybe, akár ezeket a már meglévő ügyfeleket és követőket is megcélozhatod a márkahűség további építése érdekében.
Dolgozzunk együtt céged sikerein!
Lépj velünk kapcsolatba
Dog & Pony Instagram hirdetési kampány menedzsment
1. Instagram kampány management
Közösségi média marketing ügynökségként a Dog & Pony széleskörű tapasztalattal rendelkezik a professzionálisan kivitelezett Instagram kampányok kidolgozásában, tesztelésében, az Instagram oldalak kezelésében, valamint az online marketing tanácsadás területén is. Tapasztalatunk szerint a kampányok sikere nagyban függ a beállított hirdetések minőségétől és a megcélzott közösségtől, ezért különös figyelmet fordítunk a kreatív hirdetések kidolgozására és a megfelelő célközönség azonosítására.
2. Hirdetéstervezés
Az Instagramon számos hirdetési mód áll rendelkezésre, amellyel könnyen megismertetheted márkád történetét a célközönségeddel. A Dog & Pony szakemberei segítenek kiválasztani az adott cél eléréséhez szükséges leghatékonyabb módszert, grafikusunk pedig garantálja a vállalkozáshoz legjobban illő képi világot, arculatot és megjelenést.
3. Instagram hirdetések szövegezése
A szövegírás – vagy copywriting – az Instagram marketing egyik kritikusan fontos tényezője. Tapasztalt és kreatív szövegíróink a célközönség számára azonosulható szövegeket írnak, hogy ár-érték arányban a lehető legtöbb ügyfélhez juthasson el az üzeneted. Mivel minden egyes hirdetéshez több változatot is elkészítünk, ezért lehetőség nyílik az A/B tesztelésre, amely teret enged a további optimalizálásra. Egy jól megfogalmazott CTA-val (Call to Action) sokkal jobb eredményt lehet elérni, ezért a hirdetések teljesítményét folyamatosan figyelemmel kísérjük és csupán azokat skálázzuk, amelyek leginkább hozzájárulnak céged céljainak eléréséhez.
4. Célorientált jelentések
Az Instagram kampány figyelemmel kísérése során számos mutatót mérünk, amelyek részletesen megmutatják az adott hirdetések teljesítményét. Ügynökségünk minden marketing kampányról világos és átlátható havi jelentést készít, amely segít ügyfeleinknek megérteni a hirdetések teljesítményének részleteit. A Dog & Pony továbbá abban is segít, hogy ezeket a számokat a gyakorlatba is át lehessen ültetni!
5. Instagram influencer együttműködés
Az Instagram influencerekkel történő együtt működés egy szintén rendkívül jó módszer arra, hogy követőket és a későbbiekben ügyfeleket generáljunk cégünk számára. Ha világos és egyértelmű cégünk reklámüzenete, akkor célközönség és így az általuk legjobban azonosulható véleményvezéreket, azaz influencereket is könnyebb megtalálni. Ezzel a módszerrel igen sok követőt tudunk idő- és költséghatékonyan generálni. A Dog & Pony – mint Instagram influencer ügynökség – segítségével ezeket az információkat kézhez kapja és így nem kell a szükségesnél többet fizetnie ezért a szolgáltatásért.
VAN EGY PROJEKTED SZÁMUNKRA?
BESZÉLJÜNK RÓLA!
Instagram hirdetés – megéri-e a befektetést?
A Facebook több mint 2,89 milliárd felhasználóval vezeti a közösségi média világát. Ezen kívül, a többi közösségi platform mellett, a Facebook rendelkezik a felhasználók legegyenletesebb kormegoszlásával is, így ezen keresztül az Instagramon az egyes korosztályok széles köre célozható meg a rájuk szabott hirdetésekkel.
A hirdetések célközönségének pontos azonosítása rendkívül költséghatékony is egyben, így lehetőség nyílik a korosztály, a nem, a lakhely vagy akár az érdeklődési kört alapján történő azonosításra is.
A Instagram hirdetés költséghatékony, a hirdetési lehetőségek széles skáláját kínálja a legkülönfélébb vállalkozások számára, a kisvállalkozások alacsony hirdetési költség-lehetőségeitől kezdve a napi több százezer forintos keretig minden egyes forint a lehető leghasznosabban költhető el az oldalon. Emellett az oldal tesztelési, jelentési és remarketing lehetőségeket is kínál, amelyek segítenek a legtöbbet kihozni az egyes hirdetési kampányokba fektetett pénzből.
Instagram marketing árak
A Dog & Pony marketing ügynökségnél az Instagram kampány menedzsment árak két összetevőből állnak. Induláskor az Ügynökség egy egyszeri tervezési és felépítési árat számol fel. Ezt követően a kampányokat és magukat a hirdetéseket is folyamatosan mérjük és optimalizáljuk, melynek költségeit a havi jelentéssel egyszerre küldjük meg ügyfeleinknek.
A kampányindítás ára a projekt méretétől és a hirdetési költségkerettől függetlenül legalább egyszeri 90 000 Ft, míg a havi Instagram kampány menedzsmentért minimum 80 000 Ft-ot számolunk fel.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
MIÉRT AZ ISTAGRAM AZ EGYIK LEGJOBB VÁLASZTÁS?
A világ jelenleg leggyakrabban és legszéleskörűbben használt média platformján történő hirdetés elengedhetetlen minden olyan vállalkozás számára, amely szeretné kiterjeszteni online elérhetőségét és lépést kíván tartani a konkurenciával. Az Instagram marketing tanácsadás mind az általános, mind pedig a digitális marketing stratégiában is fontos szerepet játszik, segíthet egyéb marketing tevékenységek felderítésében, a márkaismeret növelésében, illetve a felhasználók vásárlóerővé váltásában. Az ezzel járó szakmai munka mennyisége és összetettsége miatt sok vállalat dönt úgy, hogy inkább kiszervezi az Instagram oldal kezelését egy olyan professzionális online marketing ügynökségnek, mint amilyen a Dog & Pony.
MEGÉRI A CÉGEMNEK AZ INSTAGRAMMON HIRDETNI?
Az Instagram hirdetés egy nagyon költséghatékony digitális megoldás, amely kézzelfogható eredménnyel jár vállalkozásod számára. Ami nagyon fontos, hogy jól kell csinálni! A kampányok megfelelő időzítésével és a célközönség megtalálásával céged hirdetései nagyszámú kattintást fognak elérni. Ha nem vagy biztos vagy elég tapasztalt, hogy mindezt házon belül meg tudod csinálni, mindenképpen fontold meg egy digitális marketing ügynökség segítségének igénybevételét!
MIVEL FOGLALKOZIK EGY INSTAGRAM MARKETING ÜGYNÖKSÉG?
Egyszerűen fogalmazva: egy Instagram marketing ügynökség egy olyan digitális hirdető cég, amely különböző Instagram hirdetési szolgáltatásokat kínál és Instagram marketing tanácsadással szolgál a legkülönfélébb vállalatoknak, hogy segítsen azoknak eladásokat generálni, függetlenül attól, hogy azok szolgáltatások vagy termékek. Az Instagram marketing ügynökség végigkíséri a teljes folyamatot a kampányok létrehozásától a mérések beállításán és az adatok értékelésén keresztül a hirdetések optimalizálásáig a legjobb eredmény elérése érdekében.
MILYEN ELŐNYEI VANNAK EGY INSTAGRAM MARKETING ÜGYNÖKSÉG IGÉNYBEVÉTELÉNEK?
Számos oka lehet, hogy a vállalkozásodnak érdemes megfontolni egy Instagram marketing ügynökség segítségét. Ezek közé tartozik az idő- és pénzmegtakarítás, mivel így nem saját magadnak vagy alkalmazottaidnak kell foglalkoznotok a cég hirdetésével, erőforrásaidat vállalkozásod egyéb területén kamatoztathatod. Mindemellett segítségedre lesz egy kreatív és tapasztalt szakemberekkel teli csapat, amely napi szinten kezeli, méri és optimalizálja a cég Instagram kampányait és mindent megtesz azért, hogy valódi eredményeket érjen el.