Webáruház / weboldal látogatottság növelés keresőoptimalizálás segítségével

Több profitot akarsz termelni a webáruházaddal, anélkül, hogy a termékkínálatodat bővítenéd? A releváns látogatottság növelése a leghatékonyabb módszer az eladások növelésére.

Az emberek elsősorban keresőoldalakat használnak vásárlás előtt

A keresőoptimalizálás egy webáruház esetében valóban létfontosságú, hiszen a legtöbb vásárló még mindig a keresőoldalakról érkezik: több tízezer webbolt forgalmi analízise alapján 50% feletti a csak organikus találatokból érkező látogatók aránya.

Ezzel szemben, az arányokat tekintve, a közösségi oldalakról alig érkezik a forgalom. Az ok nyilvánvaló: az emberek elsősorban nem vásárolni járnak Facebookra vagy néznek Youtube videókat.

[Bízd ránk a webáruházad keresőoptimalizálását, hogy akár többszörösére növelhesd az eladásokat! Több bevételt szeretnél? Akkor mi vagyunk, akiket kerestél, kérj ajánlatot itt!]

Webáruház vagy weboldal látogatottság növelés keresőoptimalizálás segítségével

Webáruház vagy weboldal látogatottság növelés keresőoptimalizálás segítségével

A webbolt keresőoptimalizálása ma már nem egy plusz funkció

Sok évvel ezelőtt engedhette meg egy webshop tulajdonos, hogy a keresőoptimalizálást csak egy további lehetőségnek tekintse. Manapság annyi webáruház rivalizál egymással szinte bármilyen területen, hogy a SEO legalább annyira fontos tényező, mint a minőség, az ár vagy a reklám.

Emellett négy elsődleges különbséget találunk a hagyományos weboldalak és a webboltok keresőoptimalizálása között.

  1. A webáruház SEO-ja aprólékos, koncepcióra épülő munka

Ma már alapszabály, hogy a webbolt keresőoptimalizálását ugyanúgy tervezni kell, mint a marketinget. A brandépítés, a figyelemfelhívás, a vásárlók fejével történő gondolkodás mind részei a webáruház SEO-nak.

  1. Termékek és kategóriák keresőoptimalizálása

Habár tény, hogy a legjobb eredményt az egyedi, jól választott kulcsszavakkal megírt, informatív termék- és kategórialeírások adják, mit tegyünk, ha csak a gyártótól kapott, sztenderd leírásra támaszkodhatunk – ráadásként még tucatszám sorakoznak a hasonló termékek a boltunkban?

A megoldás az adott termék egyedi tulajdonságainak kiemelése és a vásárlói érdeklődésre eleve választ adó leírás készítése a gyártói specifikációval egyetemben.

  1. Tartalom többszörözése

Minél több variációval jelenik meg egy terméked leírása az oldalon, úgy sokasodik a tartalom duplikációk száma, hiszen egy piros és egy kék színű, minden másban azonos termék szövege is csak a színben fog különbözni. A keresőoldalak viszont ritkán veszik jó néven a tartalomduplikálást.

A megoldás az, hogy csak egy-egy terméket engedünk indexelni, úgy, hogy közben a vásárlók értesülnek a variációkról.

  1. Kulcsszavak helyett kulcskifejezések

Világos, hogy a például a „szilikon tok” kifejezésre milliónyi találatot ad a Google, tehát komolyan kell dolgozni hónapokon, éveken át, hogy az első legyen a szilikon tokokat is kínáló, most induló webáruház.

Ha nincs ennyi időd, vagy a marketingkereted tetemes részét nem fizetett Adwords hirdetésekre akarod elkölteni, akkor az ún. „long tail” kifejezésekre érdemes alapoznod a keresőoptimalizálást. Ezek olyan hosszú szókombinációk, amik kevesebb látogatót hoznak, viszont ők sokkal biztosabban lesznek vásárlókká!

Elvégre ha „átlátszó szilikon tok iPhone 7s” érdekli, és Te pont ezt kínálod neki, akkor esélyesebb, hogy nálad vásárol, mint annál, aki első a „szilikon tok” kifejezésre, de csak androidos telefonokhoz árusítja.

[Mi költséghatékonyabb: magadnak kitanulnod a webáruház SEO fortélyait hónapok alatt, vagy megbízni a tíz éves szakmai tapasztalattal bíró profikat? Hozd meg a helyes döntést, válassz minket, kérj ajánlatot itt!!]

Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2017