Szövegírás: kreatív reklám és marketing szövegek írása

 
Napjainkban egyre több vállalkozásnál fordul elő, hogy a professzionális termékfejlesztés ellenére, az eladás valamiért nem működik megfelelően. Ennek oka legtöbbször az, hogy a kommunikációval valami nincsen rendben.
 
„A Te céged is ebben a cipőben jár? Úgy érzed, hogy nem tudod helyesen megfogalmazni a gondolataidat?”
 
Legyen szó akár egy prospektusba megírt szövegről, bemutatkozó anyagról, vagy egy weboldal szövegéről, mi állunk rendelkezésedre.

 

Szövegírás: kreatív reklám és marketing szövegek írása
 
A szövegírás számunkra egy olyan kihívást jelent, amelyet minden esetben hatékonyan és kreatívan valósítunk meg.
 
Egy jó reklámszöveg:

 

– hatékony és célt ér. Tehát elad!
 
– bemutatásra kerül benne, hogy az adott termék vagy szolgáltatás milyen megoldást jelent egy problémára
 
– közvetlenül a célcsoport érdeklődését kelti fel
 
– valamint ezekkel egy időben cselekvésre is ösztönzi az embereket.

 
Ahhoz azonban, hogy egy reklám vagy marketingszöveg valóban hatékony legyen, rendkívül nagy figyelmet kell fordítani a szöveg minőségére is. Marketing szövegek írása során nem a reklámanyagok mennyiségén van a hangsúly, hanem azon, hogy a marketing kommunikáció valóban tudatos legyen.
 
Szövegírás során az alábbi tényezőket vesszük figyelembe:

 

– milyen terméket, illetve szolgáltatást szeretne eladni a vállalatod
 
– megvizsgáljuk a célcsoportot, akinek értékesíteni lehet az adott terméket, szolgáltatást
 
– elemezzük a helyzetet, amiben szeretnénk eladni
 
– végül azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy milyen reklámeszköz segítségét szeretnéd igénybe venni

 
Összességében elmondható, hogy egy jó reklám és marketing szöveg, összhangban áll a vállalkozás kommunikációjával. Ha Te is ilyen reklámszövegre szeretnél szert tenni, válassz minket, és segítünk!

Lead generálás: online ügyfélszerzés alapú kampány – Lead gyűjtés weboldal segítségével

Lead generálás: online ügyfélszerzés alapú kampány – Lead gyűjtés weboldal segítségévelA lead generálás elsődleges célja az, hogy minél több értékesítési lehetőséget (leadet) biztosítsunk minél több ügyfelednek. A leadek generálása azonban nem csak a meglévő ügyfeleidnek szól, hiszen a leadekből lesznek az új vásárlók is!

Mit jelent magyarul az inbound marketing illetve tartalommarketing és mik az eszközei?

Mit jelent magyarul az inbound marketing illetve tartalommarketing és mik az eszközei?A tartalommarketing körül nagyon sok a félreértés és sokan nincsenek tisztában a fogalmakkal sem. Mi is az a tartalommarketing és mi az inbound marketing? A tartalommarketing mind az offline, mind pedig az online csatornákat felhasználja ahhoz, hogy a vásárlókat vásárlásra ösztönözze, problémáikra azonnali megoldást kínáljon.

Marketing kiszervezés – kiszervezett marketing (outsourcing)

Marketing kiszervezés – kiszervezett marketing (outsourcing)Minden vállalkozás életében eljön az a pillanat, amikor a különböző marketing tevékenységek annyira felduzzadnak, hogy döntened kell: megoldod önerőből, házon belül vagy megbízol egy külsős szakembert a feladatok elvégzésével.

PR kampány: PR cikk és sajtóközlemény írása és kiküldése

PR kampány: PR cikk és sajtóközlemény írása és kiküldéseA PR célja a kedvező közvélemény elnyerése a megfelelő publicitás által. A PR kampányok, cikkek és a sajtóközlemények közvetítő szerepet töltenek be vállalkozásod és potenciális ügyfeleid között. Ha megfelelően kivitelezett megjelenésekkel közvetíted mondanivalódat, akkor nagy eséllyel a potenciális ügyfelekből vásárlókat generálhatsz.
Oldal 1 / 212
Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2017