Marketing terv készítés és stratégia kialakítás | Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó.

Marketing terv készítés és stratégia kialakítás

 

A marketing stratégia, illetve a marketing kampánytervezés feladatát szakértő csapatunk átvállalja az olyan kis- és középvállalkozásoktól, akik nem rendelkeznek önálló marketing részleggel. Nemcsak a marketing stratégia kidolgozását, illetve a kampánytervezés folyamatát végezzük el, hanem hasznos marketing tippekkel és marketing ötletekkel is rendelkezésedre állunk.

 
Logó tervezés és készítés

A marketing stratégia kidolgozása során feltérképezzük, milyen lehetőségek állnak rendelkezésünkre kitűzött céljaid elérése érdekében:

 

1. Felmérjük, hogy hogy áll a marketing stratégiád:

 

– a termékköröd, a célcsoportod, illetve a hitvallásod analízise

 

– az árképzési terved vizsgálata

 

– kereskedelmi csatornáid analízise

 

– a marketing (PR) során alkalmazott koncepciód elemzése

 

2. Második lépésként a marketing terv kidolgozása során piackutatást végzünk, majd elemezzük a konkurenciát

 

3. Harmadik lépés: a gazdasági, illetve a piaci környezet analízise

 

4. Kiderítjük mik az erősségeid és hogy hol rejlenek a stratégiai lehetőségek

 

5. Végezetül a statisztikai elvárások vizsgálata és a kiértékelése következik

 

Marketing business strategy word cloud

 

Az analízis során kapott eredmények kiértékelését, illetve a kitűzött céljaid megfogalmazását követően elkészítjük számodra a legmegfelelőbb marketing stratégiát.

 

A marketing célok megfogalmazását követően kerülhet sor a kampányod megtervezésére. A kampányterv nemcsak a célok elérésének módját, hanem a lehetőségeit is magában foglalja.

 

A kampányterv elkészítése rendkívül fontos, mivel segítségével meghatározhatjuk, illetve össze is hangolhatjuk a kommunikációs irányvonalakat, a felhasználni kívánt médiumokat, valamint a lehetőségeket is, és ezek fényében tudunk hozzáfogni a kreatív anyagok tervezéséhez is.

Mit jelent magyarul az inbound marketing illetve tartalommarketing és mik az eszközei?

Mit jelent magyarul az inbound marketing illetve tartalommarketing és mik az eszközei?A tartalommarketing körül nagyon sok a félreértés és sokan nincsenek tisztában a fogalmakkal sem. Mi is az a tartalommarketing és mi az inbound marketing? A tartalommarketing mind az offline, mind pedig az online csatornákat felhasználja ahhoz, hogy a vásárlókat vásárlásra ösztönözze, problémáikra azonnali megoldást kínáljon.

Marketing kiszervezés – kiszervezett marketing (outsourcing)

Marketing kiszervezés – kiszervezett marketing (outsourcing)Minden vállalkozás életében eljön az a pillanat, amikor a különböző marketing tevékenységek annyira felduzzadnak, hogy döntened kell: megoldod önerőből, házon belül vagy megbízol egy külsős szakembert a feladatok elvégzésével.

Marketing kampány lehetőségek, eszközök és tippek

Marketing kampány lehetőségek, eszközök és tippekNem ismered, hogy melyik marketing eszköz milyen hatékonysággal bír, és nem tudod hogyan indulj el? Bemutatunk a lehetőségek közül néhányat, amit meg tudsz valósítani a segítségünkkel. Íme 5 marketing tipp: 1. E-mail azaz hírlevél kampány.

ARC plakátkiállás 2016

ARC plakátkiállás 2016A Doktorok az Állatokért alapítvánnyal közösen indult a Dog & Pony az ARC 2016 pályázaton és örömmel jelenthetjük be, hogy a plakátunkat megszavazta a zsűri és kikerültünk a Felvonulási térre. Te vajon milyen fejet vágnál amikor kiderülne, hogy mind az 5 barátnőd terhes?
Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2017