Marketing terv készítés és stratégia kialakítás
A marketing stratégia, illetve a marketing kampánytervezés feladatát szakértő csapatunk átvállalja az olyan kis- és középvállalkozásoktól, akik nem rendelkeznek önálló marketing részleggel. Nemcsak a marketing stratégia kidolgozását, illetve a kampánytervezés folyamatát végezzük el, hanem hasznos marketing tippekkel és marketing ötletekkel is rendelkezésedre állunk.
A marketing stratégia kidolgozása során feltérképezzük, milyen lehetőségek állnak rendelkezésünkre kitűzött céljaid elérése érdekében:
1. Felmérjük, hogy hogy áll a marketing stratégiád:
– a termékköröd, a célcsoportod, illetve a hitvallásod analízise
– az árképzési terved vizsgálata
– kereskedelmi csatornáid analízise
– a marketing (PR) során alkalmazott koncepciód elemzése
2. Második lépésként a marketing terv kidolgozása során piackutatást végzünk, majd elemezzük a konkurenciát
3. Harmadik lépés: a gazdasági, illetve a piaci környezet analízise
4. Kiderítjük mik az erősségeid és hogy hol rejlenek a stratégiai lehetőségek
5. Végezetül a statisztikai elvárások vizsgálata és a kiértékelése következik
Az analízis során kapott eredmények kiértékelését, illetve a kitűzött céljaid megfogalmazását követően elkészítjük számodra a legmegfelelőbb marketing stratégiát.
A marketing célok megfogalmazását követően kerülhet sor a kampányod megtervezésére. A kampányterv nemcsak a célok elérésének módját, hanem a lehetőségeit is magában foglalja.
A kampányterv elkészítése rendkívül fontos, mivel segítségével meghatározhatjuk, illetve össze is hangolhatjuk a kommunikációs irányvonalakat, a felhasználni kívánt médiumokat, valamint a lehetőségeket is, és ezek fényében tudunk hozzáfogni a kreatív anyagok tervezéséhez is.
Mit jelent magyarul az inbound marketing illetve tartalommarketing és mik az eszközei?

Marketing kampány lehetőségek, eszközök és tippek
