LinkedIn hirdetés: kampány tervezés és marketing stratégia
A Linkedin egy olyan közösségi oldal, amely kiváló lehetőséget teremt a vállalkozások márkaépítésére, valamint a céget követő felhasználók gyűjtésére. A Linkedin oldal közel egy évtizede van jelen a világhálón, és mára 225 millió felhasználóval büszkélkedhet.
A Facebooktól eltérő módon a Linkedin fókuszpontjában a felhasználók üzleti tevékenysége áll. Nevezhetjük akár a Linkedin oldalt egy hatalmas szakmai katalógusnak is.
„A Linkedin egy álláskereső portál?”
Nem. A Linkedin valójában egy olyan közösségi oldal amelyen a szakértők és az üzletemberek „találkoznak”.
A Linkedin marketing alkalmazása olyan személyek számára ajánlott, akik szeretnék elérni az üzletembereket, a döntéshozókat, illetve a felsővezetőket. Az aktív jelenlét és a Linkedin hirdetés használata, ebben az esetben nélkülözhetetlennek számít.
Ha Te is tanácsadóként, szakértőként, üzletemberként, B2B kereskedőként, vagy vállalkozóként tevékenykedsz, mindenképpen érdemes kipróbálnod és hasznosítanod a Linkedin adta lehetőségeket.
Egy sikeres Linkedin stratégia kialakítása összetett feladat. Lépj velünk kapcsolatba és mi segítünk elkészíteni és megvalósítani a közösségi marketing stratégiádat.