Arculattervezés: arculati kézikönyv és design készítés
Az első benyomásnak nem csupán a személyes találkozásoknál van kiemelkedő szerepe, hanem a cégek esetében is. Megjelenésünkkel akaratlanul is üzenünk környezetünk felé, ezért nem mindegy, hogy milyen a céged arculata. Az arculattervezés folyamatát tehát tekinthetjük úgy is, mintha egy ruhát terveztetnél a vállalkozásod számára.
A vállalkozásodra szabott arculatot szeretnél? Kérj ajánlatot!”
Az arculattervezést alaposan kidolgozott lépések alapján végezzük el:
1. Előkészítjük az arculat megtervezését, valamint konzultációt tartunk, melynek során felmérjük, hogy mi is az pontosan, amire a vállalkozásnak szüksége lehet. Számba vesszük a tevékenységet, a célokat, továbbá azt, hogy az arculat milyen felületeken jelenik meg.
2. Az előkészítés és a konzultáció után következik a logó megtervezésének szakasza. A logó tervezése során többféle variációt hozunk létre, amelyekből aztán a megrendelő szabadon kiválaszthatja azt az egyet, amelyet véglegesíteni szeretne.
3. Ha a logó elkészült, akkor a layout megtervezése veszi kezdetét, vagyis az, hogy a logót milyen környezetben helyezzük el. Kiválasztásra kerül a betűtípus, a színvilág, valamint a motívumok is, amelyeket az arculati kézikönyvben sorolunk majd fel.
4. Az arculati elemek megtervezése után igény szerint teljes kis- és nagyarculatot tervezünk, az irodai anyagoktól kezdve a promóciós kiadványokig.
5. Az arculati kiadványok megtervezését követően kerül sor az arculati anyagok, vagyis a logó és az arculati kézkönyv átadására.
Egy megfelelően tervezett, és szigorúan betartott arculati kézikönyv nagy segítséget nyújthat egy cég identitásának kialakításában, ezért azt javasoljuk, hogy a vállalkozásod arculatának megtervezését, bízd bátran szakembereinkre!