Marketing kampány lehetőségek, eszközök és tippek

Nem ismered, hogy melyik marketing eszköz milyen hatékonysággal bír, és nem tudod hogyan indulj el? Bemutatunk a lehetőségek közül néhányat, amit meg tudsz valósítani a segítségünkkel. Íme 5 marketing tipp:

1. E-mail azaz hírlevél kampány. Még mindig az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb marketing lehetőség, egy bizonyos szintig. Ha azonban komolyabb mennyiségben és minőségben szeretnéd űzni, akkor érdemes profi csapatod megbíznod a hírlevél design kialakításával és szövegezéssel kapcsolatban. Érdemes új eseményekről, akciókról, csaliról vagy bármilyen, a vásárló döntését befolyásoló hírről e-mail küldeni. Az ajánlat lehet egy szeminárium, egy ingyen letölthető részlet a legújabb kiadványunkból, egy kupon, vagy egy ingyenes próba csomag. Az ajánlat rövid legyen és leíró, mindenféle sallangtól mentes, hogy könnyen áttekinthető legyen. Ezt már össze is kapcsolhatod weboldaladdal egy call to action gombbal. A CTA gombot olyan helyre tedd, amely mindenkinek felkelti a figyelmét.

2. Legyél ott a Googleben! Térképes kereső? Nem fizetett találatok (SEO)? Adwords? Mind a háromra szükséged van. Használd ki a Google által kínált új lehetőségeket és reklámozd cégedet ne csak a helyszín megjelölésével, hanem keresőoptimalizáló kampánnyal is. Emellett a térképes Google kereső segítségével az adott termék vagy szolgáltatás akciókat is felkínálhatod az éppen keresgélő ügyfeleknek. Soha nem lehet tudni, hogy menet közben éppen nem dönt-e úgy egy potenciális ügyfeled, hogy beugrik az üzletedbe és vásárol a termékedből.

Marketing kampány lehetőségek, eszközök és tippek

Marketing kampány lehetőségek, eszközök és tippek

3. Ne maradj le a Facebook-ról! A közösségi média segítségével nem kell e-mail listákat küldened, közvetlenül is hirdethetsz az oldalad rajongóinak. Használd gyakran a közösségi oldalakat, hozz létre eseményeket találd meg a célközönséged.

4. PR akár kicsiben is! Működtess magazin oldalt vagy keresd a lehetőségeket ahol megjelenhetsz. Hetente vagy havonta helyezz el cikkeket, természetesen olyanokat, amelynek tartalma utal vállalkozásod tevékenységére. Ha azt akarod, hogy tényleg olvassák el, akkor küldj ki e-mail értesítőt a megjelenéskor. Az e-mailben idézhetsz a cikkből és egy jópofa, de a témával szorosan összefüggő képpel is feldobhatod. megint jöhet a CTA gomb, amellyel máris rákattinthat legújabb magazin oldaladra. Ezek a cikkek a SEO eredményeidnek is jót tesznek!

5. Blog és tartalommarketing. Amennyiben van blogod, mesélj történeteket a potenciális ügyfeleknek. A történet mesélés egy erőteljes marketing eszköz, hiszen azonnal érzelmi köteléket kovácsol közted és az ügyfelek között. Tedd fel magadnak a következő kérdéseket és ezekből készíts történetet:

  • terméked vagy szolgáltatásod hogyan képes pozitívan befolyásolni az ügyfelek életét
  • milyen helyzetekben tudják hatékonyan alkalmazni, vagy használni
  • miért lehet szükségük a termékedre vagy a szolgáltatásodra?
  • Ezeket a kérdéseket válaszold meg nekik a történetedben, így el tudják ők is dönteni, hogy miért melletted és szolgáltatásaid mellett döntsenek.

Nem vagy képes erre egyedül? Semmi gond! Teljes marketing kampány megvalósítás a Dog and Pony-tól, lépj velünk kapcsolatba itt!

Szia, Péter vagyok a Dog & Pony reklámügynökség marketing tanácsadója. Ezt a cikket is én írtam és ha stratégiai vagy online kommunikációs kampány miatt fordulsz hozzánk akkor velem fogsz találkozni.

Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2017