A linkmarketing a mai napig az egyik leghatékonyabb eszköz, hogy a weboldalad előrébb kerüljön a keresők természetes találati listáján. A linkfarmok ideje lejárt, ám a kiemelten megbízható oldalak súlya megnőtt.
A linkmarketing „csodákra” képes, ha megfelelő kezekbe kerül
A linkmarketing röviden annyi, hogy egy másik oldal kiteszi a linked a saját oldalára. Minél több minőségi hivatkozás mutat a weboldaladra, a keresőmotorok annál inkább értékelik relevánsnak az oldalad, így növekedik annak megbízhatósága.
[Bízd ránk oldalad linkmarketingét, és a legjobb szolgáltatást fogod kapni! Cégünk a keresőoptimalizálás (vagyis a SEO) területén több éves, folyamatos, kiemelt referenciákkal bír a kisvállalatoktól a nagy bankokig. Legyél Te is hosszú távú ügyfelünk, kérj ajánlatot linkmarketing szolgáltatásunkra itt!]

Linkmarketing: így működik a SEO célú, minőségi hivatkozások építése
Linkfarmok helyett minőségi oldalakról jöjjenek a hivatkozások
A Google vagy a Bing évek óta feketelistára teszi a spamnak minősülő linkfarmokat. Az ilyen oldalakat messzire elkerüljük a linkmarketing megvalósítása során!
Milyen a jó link a linkmarketingben?
A böngészési és tartalomfogyasztási szokások változása kihatott a linkek szövegére is. Az oldaladra mutató értékes linkek számán túl az is kiemelten fontos, hogy milyen horgonyszöveggel jelenítik meg a hivatkozást. Manapság nem elég annyit megadni, hogy „Kattints ide” vagy „Link”.
A keresőmotorok úgy értékelik, hogy a weblink arra a tartalomra mutat, ahogy elnevezték. Tehát egy autókölcsönző szalon prémium járműveit kínáló oldal linkjének horgonyszövege akkor jó, ha „kölcsön prémium autók” vagy hasonló néven szerepel.
A linkcsere akkor hasznos, ha releváns oldalak között történik – és közvetve kölcsönös!
A linkfarmok kiszűréséből következett a keresőmotoroknál, hogy két dologra nagyon figyelnek: az egyik, hogy olyan oldalról érkezzen a hivatkozás, amely valamiképpen kapcsolódik tematikájában a céloldalhoz.
A másik pedig, hogy közvetve legyen kölcsönös a linkelés, azaz ne sűrűn hivatkozzanak oda-vissza egymásra, hanem többnyire legalább egy harmadik oldal közbeiktatásával.
A linkmarketing rövidtávon is eredményt hoz, csodákra azonban hosszú távon képes
A linkmarketing a SEO, azaz keresőoptimalizálás egyik eszköze. Érdemes figyelembe venni, hogy a kiemelkedő eredményei hosszú távon fognak jelentkezni és összességében nézve egyáltalán nem drága, mivel idővel folyamatosan és (a PPChez képest) olcsóbban fogja biztosítani a vállalkozásod számára az elvárt forgalmat.
Hogyan valósítjuk meg Mi a linkmarketinget?
Mindig a hatékonyságra és a keresőmotorok szabályainak tiszteletben tartásával dolgozunk. A weboldal feketelistára ugyanis könnyű felkerülni, de lejönni onnan komoly nehézségeket jelent!
Kiszűrjük a kártékony linkeket
Első lépésként teljes linkprofil elemzést készítünk, hogy kiderüljön, az oldalad linkjei megfelelőek, illetve nem károsak-e.
Csapatban dolgozunk, hogy a hatékonyságot növeljük
Ügyfeleinkkel egyszerre több ember foglalkozik, akik közül mindenki a saját szakterületén dolgozik. Biztos lehetsz benne, hogy nem a grafikus nyakába varrjuk a linképítést!
Gondosan megválogatjuk az oldalakat
Minőségi és megbízható oldalakra helyezünk el csak linket! Ezzel kiküszöböljük, az értéktelen, a feketelistás, a gyenge és kétes oldalakat, a spam linkeket.
[Bízd ránk oldalad linkmarketingét, kérj ajánlatot linkmarketing szolgáltatásunkra itt! A legjobb szolgáltatást fogod kapni, mert az elégedettséged a legjobb ajánlólevél számunkra]