Google találati sorrend optimalizálás és helyezés javítása (első oldal vagy első helyezés)

A Google első találati oldalára felkerülni olyan szükséglet egy vállalkozás online életében, mint saját weboldallal rendelkezni. Az első találati hely pedig ennél is több: valódi elismerés a világ egyik legnagyobb multinacionális vállalata részéről, hiszen szó szerint milliónyi weboldal közül a Tiédet értékeli a Google a legjobbra.

Röviden: a SEO, azaz keresőoptimalizálás célja, hogy ha valaki rákeres a Te általad kínált termékre, vagy szolgáltatásra, akkor az első találatok között a Te oldalad linkjét lássa. Ha ebben keresel segítséget akkor kérj ajánlatot itt!

Csak azt veszik észre a leendő ügyfeleid, akik kitűnnek a tömegből!

Klasszikus mondás, hogy „amit el akarsz rejteni a világ elől, azt tedd a Google találatok harmadik oldalára”. Sok milliárd eset alapján levont következtetések szerint az emberek alig 26%-a nézi meg a második oldalt egy tetszőleges keresés során, a harmadik oldalt pedig alig 1%! Hasonlóan megdöbbentő adat, hogy az összes kattintás 32,5%-át a legelső organikus találat kapja, a második 17,6%-ot, a harmadik pedig 3,5%-ot. Ezek globális statisztikai eredmények, azonban a hazai keresési szokások lényegében azonosak népekével.

Az első oldal, és főként az első helyezés tehát azt jelenti, hogy a potenciális ügyfelek túlnyomó többsége elsőként hozzád látogat el!

Google találati sorrend optimalizálás és helyezés javítása (első oldal vagy első helyezés)

Google találati sorrend optimalizálás és helyezés javítása (első oldal vagy első helyezés)

Miért fizetnél sok száz forintot egy kattintásért, ha organikusan is Téged választanak?

A Google a hirdetésekből él meg, ezért minél keresettebb egy kulcsszó, annál többet kér el a fizetett helyezésekért. Ráadásul sokan nincsenek tisztában azzal a ténnyel, hogy a fizetett találatokra alig 6 és 30% közötti kattintás érkezik. A SEO egyik célja éppen az, hogy a találatok között organikusan, azaz valós érdeklődés és érték alapján kerüljön a legelső helyre az ügyfelek oldala. „Cserébe” viszont a SEO segítségével elért eredmények lassabban mutatkoznak meg.

Hosszútávon a keresőoptimalizálás kifizetődő befektetésnek bizonyult számos ügyfelünk számára, hiszen minél előrébb kerültek a találati ranglistán, annál több látogató érkezett az oldalukra.

A Dog & Pony SEO-val is új ügyfeleket szerez a vállalkozásodnak

Itt jövünk mi a képbe. Személyre szabottan végezzük el a vállalkozásod weboldalának kulcsszavakra történő optimalizálását, ezáltal az a lehető legnagyobb releváns forgalmat fogja generálni számodra.
Ismerjük az összes ügyfélszerző módszert, amivel új ügyfeleket gyűjthetünk – Neked. Évek hosszú során építettük fel azt a hátteret, amely segítségével a Te weboldalad is a legelső oldalra, vagy akár a legelső találati helyre kerüljön!

Hogyan dolgozunk mi Veled?

A SEO szakértő kollégánk így fogja segíteni a munkádat:

  • első lépésként részletes elemzést készít a honlapodról,
  • ezt követően meghatározza, hogy melyek a weboldalad kulcsszavai és tartalmi javaslatokat tesz,
  • majd megteremti a keresőlistán való előrejutás feltételeit (technikai SEO),
  • végül a weboldalad organikus Google látogatottságát maximalizálja.

Ezeken felül a keresőoptimalizálás tanácsadónk programozási, szövegírói, illetve sitebuilderi javaslatokkal is ellát, ha szükséges. Bízz meg minket az online ügyfélszerzéssel és új vevőket szerzünk neked!

Szia, Péter vagyok a Dog & Pony reklámügynökség marketing tanácsadója. Ezt a cikket is én írtam és ha stratégiai vagy online kommunikációs kampány miatt fordulsz hozzánk akkor velem fogsz találkozni.

Dog & Pony reklámügynökség: a marketing tanácsadó. Kreatív kommunikációs ügynökség, offline és online marketing tanácsadás vállalkozásoknak. Dog and Pony Kommunikációs Ügynökség Kft - 1114 Budapest, Bartók Béla út 15/D. - Minden jog fenntartva. 2017