A Google első találati oldalára felkerülni olyan szükséglet egy vállalkozás online életében, mint saját weboldallal rendelkezni. Az első találati hely pedig ennél is több: valódi elismerés a világ egyik legnagyobb multinacionális vállalata részéről, hiszen szó szerint milliónyi weboldal közül a Tiédet értékeli a Google a legjobbra.
Röviden: a SEO, azaz keresőoptimalizálás célja, hogy ha valaki rákeres a Te általad kínált termékre, vagy szolgáltatásra, akkor az első találatok között a Te oldalad linkjét lássa. Ha ebben keresel segítséget akkor kérj ajánlatot itt!
Csak azt veszik észre a leendő ügyfeleid, akik kitűnnek a tömegből!
Klasszikus mondás, hogy „amit el akarsz rejteni a világ elől, azt tedd a Google találatok harmadik oldalára”. Sok milliárd eset alapján levont következtetések szerint az emberek alig 26%-a nézi meg a második oldalt egy tetszőleges keresés során, a harmadik oldalt pedig alig 1%! Hasonlóan megdöbbentő adat, hogy az összes kattintás 32,5%-át a legelső organikus találat kapja, a második 17,6%-ot, a harmadik pedig 3,5%-ot. Ezek globális statisztikai eredmények, azonban a hazai keresési szokások lényegében azonosak népekével.
Az első oldal, és főként az első helyezés tehát azt jelenti, hogy a potenciális ügyfelek túlnyomó többsége elsőként hozzád látogat el!
Miért fizetnél sok száz forintot egy kattintásért, ha organikusan is Téged választanak?
A Google a hirdetésekből él meg, ezért minél keresettebb egy kulcsszó, annál többet kér el a fizetett helyezésekért. Ráadásul sokan nincsenek tisztában azzal a ténnyel, hogy a fizetett találatokra alig 6 és 30% közötti kattintás érkezik. A SEO egyik célja éppen az, hogy a találatok között organikusan, azaz valós érdeklődés és érték alapján kerüljön a legelső helyre az ügyfelek oldala. „Cserébe” viszont a SEO segítségével elért eredmények lassabban mutatkoznak meg.
Hosszútávon a keresőoptimalizálás kifizetődő befektetésnek bizonyult számos ügyfelünk számára, hiszen minél előrébb kerültek a találati ranglistán, annál több látogató érkezett az oldalukra.
A Dog & Pony SEO-val is új ügyfeleket szerez a vállalkozásodnak
Itt jövünk mi a képbe. Személyre szabottan végezzük el a vállalkozásod weboldalának kulcsszavakra történő optimalizálását, ezáltal az a lehető legnagyobb releváns forgalmat fogja generálni számodra.
Ismerjük az összes ügyfélszerző módszert, amivel új ügyfeleket gyűjthetünk – Neked. Évek hosszú során építettük fel azt a hátteret, amely segítségével a Te weboldalad is a legelső oldalra, vagy akár a legelső találati helyre kerüljön!
Hogyan dolgozunk mi Veled?
A SEO szakértő kollégánk így fogja segíteni a munkádat:
- első lépésként részletes elemzést készít a honlapodról,
- ezt követően meghatározza, hogy melyek a weboldalad kulcsszavai és tartalmi javaslatokat tesz,
- majd megteremti a keresőlistán való előrejutás feltételeit (technikai SEO),
- végül a weboldalad organikus Google látogatottságát maximalizálja.
Ezeken felül a keresőoptimalizálás tanácsadónk programozási, szövegírói, illetve sitebuilderi javaslatokkal is ellát, ha szükséges. Bízz meg minket az online ügyfélszerzéssel és új vevőket szerzünk neked!